16

مریم هاشمی : بدترین داوری عمر مربیگری ام را دیدم | ۲ پوئن ما را نادیده گرفتند

  • کد خبر : 41251
  • 11 بهمن 1398 - 13:09
مریم هاشمی : بدترین داوری عمر مربیگری ام را دیدم | ۲ پوئن ما را نادیده گرفتند

سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست در اصفهان برابر ذوب آهن با انتقاد از داوری گفت: بدترین داوری عمر مربیگری ام را دیدم. ۲ امتیاز ما را نادیده گرفتند اما خوشحالم که قهرمان نیم فصل شده ایم.

مریم هاشمی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره شکست سایپا برابر ذوب آهن در اصفهان در لیگ برتر والیبال اظهار کرد: بازی سایپا و ذوب آهن از نظر کیفیت بسیار خوب بود اما می‌توانم بگویم قضاوت این بازی بدترین داوری ۲۳ سال عمر مربیگری من در والیبال بود.

او ادامه داد:  مکث بازی فوق العاده بالا بود و بازی را چندین بار و هر بار حدود یک دقیقه از جریان انداختند. ۲ پوئن ما در این بازی نادیده گرفته شد. ما فیلم گرفته‌ایم و حتماً این موضوع را بررسی می‌کنیم و اگر نیاز باشد باشگاه سایپا با طرح شکایت موضوع را پیگیری می‌کند.

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت:  زمانی که کاپیتان من به میز منشی گفت چرا پوئن ما را منظور نکردید به او گفتند که ما از قبل برای شما پوئن اضافی منظور کرده بودیم. من واقعاً برای این سطح از مسابقات که چنین نفراتی برای منشی الکترونیک در نظر گرفته می‌شوند متاسفم. این اتفاق خوبی نیست.

هاشمی عنوان کرد:  من امیدوارم این مسائل در لیگ پیگیری شود و از آن ساده گذر نشود. شکست هیچ وقت بدون تلخی نیست اما خوشحالم که با وجود این شکست در اصفهان ما قهرمان دور رفت هستیم و این فرصت را برای حفظ صدر در اختیار داریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.