14

مائده هاشمی ؛ از اصفهان تا هند با رویای دست یافتنی ووشوکار

  • کد خبر : 44013
  • 23 فروردین 1399 - 15:48
مائده هاشمی ؛ از اصفهان تا هند با رویای دست یافتنی ووشوکار

مائده هاشمی فایتر اوزان ۶۰ و ۶۵ کیلو است. شهربانو منصوریان با کوله باری از موفقیت و افتخار در وزن ۶۵ کیلو حضور دارد اما مائده امیدوار است در آینده بتواند برای تیم ملی به میدان برود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : مائده هاشمی اهل اصفهان است که تلاش می‌کند به عضویت تیم ملی ووشو درآید. مائده ۲۱ ساله که عضو تیم سپاهان اصفهان در لیگ ووشو است در سال ۹۲ برای اولین بار در ترکیب تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی شرکت کرد.

او مدت کمی پس از اینکه کارش را با خدیجه آزادپور قهرمان خوشنام بازی‌های آسیایی آغاز کند به تیم ملی رسید. نحوه آشنایی مائده هاشمی و خدیجه آزادپور نیز جالب است که از یک پیست دو و میدانی آغاز شده است.

در هر صورت، مائده در اولین سالی که وارد این رشته می‌شود با استعداد تعیین کننده‌اش در گرجستان طلای نوجوانان جهان را کسب می‌کند. او در ۲ دوره بعدی طی ۲ سال متوالی در مغولستان و بلغارستان برای تیم ملی به میدان می‌رود.

در سال ۹۳ در مسابقات آسیایی در دیدار نهایی مغلوب حریف چینی می‌شود. در این باره می‌گوید: خیلی خوب بازی کردم اما در نهایت حریف چینی برنده شد. فکر می‌کنم شکست به موقعی بود. آن شکست سبب شد بیشتر تلاش کنم و بدانم که باید بهتر شوم.

مائده فایتر اوزان ۶۰ و ۶۵ کیلو است. شهربانو منصوریان با کوله باری از موفقیت و افتخار در وزن ۶۵ کیلو حضور دارد اما مائده امیدوار است در آینده بتواند برای تیم ملی به میدان برود.

تیم ملی ووشو در سال ۹۹ در مسابقات قهرمانی آسیا در هند به میدان می‌رود و چشم امید مائده به حضور در این مسابقات است: ” گفته شده که قرار است در هند از جوان‌ها در ترکیب تیم ملی استفاده شود. این موضوع انگیزه من را چند برابر کرده است و به همین خاطر بیش از همیشه تمرین می‌کنم. می‌خواهم فیکس تیم ملی شوم و طلای آسیا را کسب کنم. این، همه شوق من در ماه‌های آینده است.”

مائده (در شرایط استاندارد و غیر کرونایی) روزانه ۲ وعده تمرین شامل یک تمرین هوازی و وزنه و یک تمرین تکنیکی ساندا انجام می‌دهد و جمعه، تنها روز استراحت اوست.

حالا که سایه کرونا گسترده‌تر شده، او مجبور است در کوه و طبیعت تمریناتش را دنبال کند. برای مائده تمرین هیچ وقت تعطیل نیست. با این فشار تمرینی، تنها حضور در هند او را راضی می‌کند. آنچه شایستگی اش را دارد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی*انتشار ۲۳ فروردین ۱۳۹۹- ساعت ۱۵:۳۸

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.