15

یادداشت‌های ثمین عابد خجسته (۶): کرونای بیرحم؛ معلم خوب

  • کد خبر : 44536
  • 08 اردیبهشت 1399 - 15:16
یادداشت‌های ثمین عابد خجسته (۶): کرونای بیرحم؛ معلم خوب

ثمین عابد خجسته ستاره بین المللی بدمینتون ایران در مجموعه یادداشت‌های خود برای نشریه قهرمانان درباره زندگی ورزشی، سفرها و تجربیات خود می‌نویسد. این یادداشت‌ها به صورت سلسله وار منتشر می‌شود.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : همیشه آن اتفاق و شرایط خوبی که انتظارش را داریم پیش نمی‌آید. آنچه می‌بینیم، دنیای واقعی است. دنیایی که به ما یادآوری می‌کند همه مناظر دلخواه دیدگان ما نیست.

واقع بینی همیشه گزینه بهتری است. دل بستن به آینده دور در منطق جایی ندارد وقتی از فردا و حتی نزدیک ترین بخش از آینده بی خبریم. این را کرونا به همه ما نشان داد.

زمان بدی بود. تلاش ۲ سال من بی نتیجه مانده بود و زمانی که مصمم شدم آینده را متفاوت بسازم، نزدیک به ۲ ماه خانه نشین شدم. اتفاقی که برای همه ورزشکارانی که روی تک تک ساعت‌ها و روزها حساب باز کرده بودند رخ داد.

کرونا با همه بی‌رحمی، معلم خوبی است. حالا دیگر چندان به آینده دور فکر نمی‌کنم اما تلاش می‌کنم هر روز از این قرنطینه خانگی بهترین استفاده را بکنم. می‌خواهم وقتی به زندگی برگشتیم دیگر حسرت گذشته را نخورم و روز به روز برای فردای بهترم تلاش کنم. فردای نزدیک و نه فرداهای دور.

بلند ترین برج هم از چیدن آجرهای اولیه ساخته شده است. نمی‌خواهم دیگر غرق تماشا از آخرین طبقه برج باشم.می‌خواهم شروع به ساختن کنم. می‌خواهم فقط به ساختن فکر کنم. فروردین ۹۹…./ادامه دارد

سری کامل یادداشت های ثمین عابد خجسته را در این تگ دنبال کنید: یادداشت ها

اطلاعات خبر: *نویسنده: ثمین عابد خجسته * تنظیم کننده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی*انتشار ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت ۱۵:۱۶

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.