23

بیملا دوی؛ زنی که در ۸۷ سالگی هر روز در باشگاه تمرین می‌کند

  • کد خبر : 44706
  • 12 اردیبهشت 1399 - 9:07
بیملا دوی؛ زنی که در ۸۷ سالگی هر روز در باشگاه تمرین می‌کند

بیملا دوی می‌گوید از مادرش الهام گرفته که قوی‌ترین زنی بوده که تاکنون شناخته است. او می‌گوید: ” مادرم ۱۰ فرزند داشت. او چاره‌ای جز داشتن تناسب و فعال بودن نداشت. یک زن قوی، زن سالم و قدرتمندی است که به دیگران کمک می‌کند و به آنها الهام می‌دهد.”

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : در یک سالن ورزشی، آنچه شما ممکن است انتظار دیدن آن را نداشته باشید دیدن زنی ۸۷ ساله است. “بیملا دوی” زنی دوست داشتنی است که سن برای او به واقعی‌ترین شکل ممکن یک عدد است. او در باشگاه تمرین می‌کند و حتی به تمرین اسکواش می‌رود.

وب سایت مترو نوشته است بیملا دوی تا ۵۷ سالگی ورزش نمی کرده اما ۳۰ سال قبل پسرش او را به یک سالن ورزشی می‌برد و زندگی او از آن زمان تغییر می‌کند. حالا تمرین روزانه و اسکواش بازی کردن در ۸۷ سالگی بخش مهمی از زندگی این زن است.

بیملا دوی می‌گوید از مادرش الهام گرفته که قوی‌ترین زنی بوده که تاکنون شناخته است. او می‌گوید: ” مادرم ۱۰ فرزند داشت. او چاره‌ای جز داشتن تناسب و فعال بودن نداشت. یک زن قوی، زن سالم و قدرتمندی است که به دیگران کمک می‌کند و به آنها الهام می‌دهد. یک زن قوی، زن مصممی است که برای یک چالش آماده است. او زنی است که تسلیم نمی‌شود، فردا تلاش بیشتری خواهد کرد و او ادامه خواهد داد.”

در ۸۷ سالگی ، بیملا در معرض خطر کرونا قرار می‌گیرد. او مجبور است در خانه بماند و سالن بدنسازی تا زمانی که خطر ابتلا به بیماری همه گیر رفع نشود، خارج از محدوده است. اما بیملا می‌داند که چقدر مهم است که بتواند فعال باشد و حرکت کند، حتی اگر نمی‌تواند به روال عادی خود پایبند باشد بنابر این او تمرین در خانه را فراموش نکرده است. با هر روشی که بتواند. در سن و سالی که خیلی‌ها تسلیم شده‌اند او زندگی را با قدرت ادامه می‌دهد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی*منبع: اختصاصی و برگرفته از مطلبی در این باره در وب سایت مترو*انتشار ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۱۲:۳۰

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.