17
2 جام قهرمانی در دستان فتح صدر و کن

جام قهرمانی سکونشینان لیگ تکواندو اهدا شد

  • کد خبر : 47049
  • 13 تیر 1399 - 14:57
جام قهرمانی سکونشینان لیگ تکواندو اهدا شد
با اهدای جام‌های لیگ تکواندو بانوان جام کوثر این رقابت‌ها به آخرین نقطه خود رسید. فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن، قهرمانان مشترک لیگ 98 جام قهرمانی خود را دریافت کردند.
به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران درنا مراسم اهدای جام لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر امروز برگزار شد و تیم‌های برتر جام‌های قهرمانی و مدال‌های خود را دریافت کردند.

در این مراسم که پیش از ظهر امروز در فدراسیون تکواندو برگزار شد تعداد محدودی از بازیکنان تیم‌ها حضور داشتند و جام قهرمانی نیز به تیم‌های فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن اختصاص یافت.

این 2 تیم در پی تصمیم تاریخی سازمان لیگ تکواندو در خرداد ماه به عنوان قهرمان مشترک لیگ تکواندو معرفی شده بودند. اسپریچو به عنوان نایب قهرمان و داتیس یزد به عنوان تیم سوم، مورد تقدیر قرار گرفتند.

لوازم خانگی کن با این قهرمانی به روند قهرمانی های سریالی خود ادامه داد. فتح صدر البرز نیز در اولین تجربه حضور در لیگ تکواندوی بانوان صاحب جام شد.

مدیران و مربیان تیم‌های سکونشین در این مراسم شرکت کردند و سید محمد پولادگر رییس فدراسیون در این مراسم سخنرانی کرد. زهرا سروی نایب رییس فدراسیون تکواندو و مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو از حاضران در اختتامیه بودند.

فدراسیون تکواندو در زمینه برگزاری اختتامیه لیگ‌های نیمه تمام پیشرو بود. سکونشینان لیگ تکواندو حداقل می‌توانند خوشحال باشند جام قهرمانی آن‌ها همانند برخی فدراسیون‌های توپی با بهانه معتبر نبودن قهرمانی، پیچانده نشد.

این مراسم کم سر و صدا پایانی بر دوران برگزاری لیگ کوثر به عنوان سطح اول تکواندوی زنان ایران است. لیگ کوثر از فصل پیش رو به سطح دوم تکواندوی ایران اطلاق می‌شود و لیگ برتر تکواندو با عنوان ایراندخت شکل خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47049
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.