13
مس فرصت تمرین و استراحت بیشتری نسبت به ما داشت

اردلان: خطرات پاورپلی در فینال دامنگیر سایپا شد

  • کد خبر : 48510
  • 30 مرداد 1399 - 15:08
اردلان: خطرات پاورپلی در فینال دامنگیر سایپا شد
سرمربی تیم فوتسال سایپا پس از نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان شکست چهار بر صفر برابر مس را حاصل دامنگیر شدن آرایش پاورپلی دانست و نمایش درخشان مس و سایپا در این فصل را پیامی برای تیم ملی عنوان کرد.

نیلوفر اردلان در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس پس از پایان دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان و قهرمانی مس رفسنجان اظهار کرد: فینال لیگ امسال به دلیل کرونا و نبود تماشاگران حال و هوای فینال را نداشت و در بازی رفت در تهران هم همین شرایط بود با این حال این عنوان را به بازیکنانم و مجموعه سایپا تبریک می گویم.

او ادامه داد: نایب قهرمان شدیم اما دست کمی از قهرمان نداشتیم. زمانی که با حفاری بازی کردیم مس رفسنجان استراحت داشت و با یک هفته استراحت بیشتر، در تهران با ما بازی کرد. از سوی دیگر تمرینات ما در ماه‌های اخیر تعطیل بود اما مس مدت‌ها پیش از برگزاری مسابقات نیمه نهایی تمریناتش را آغاز کرده بود و همه این‌ها دست به دست هم داد تا وضعیت مس رفسنجان نسبت به ما بهتر باشد.

سرمربی تیم فوتسال سایپا گفت: در بازی امروز برابر مس، بازی را خوب آغاز کردیم اما پس از دریافت گل اول، چاره‌ای جز پاورپلی نداشتیم. تیمی که در مجموع دو بازی، 3 بر صفر عقب افتاده بالاجبار باید انتحاری بازی کند و زمانی که مجبور به پاور پلی هستید باید خطرات آن را هم بپذیرید و این خطرات دامنگیر ما شد. ما در پاورپلی گل‌های بعدی را دریافت کردیم اما این نتیجه به شایستگی سایپا خدشه‌ای وارد نمی‌کند.

اردلان همچنین تاکید کرد: این که تیم جوان ما تا فینال پیش آمده و بازیکنان تیم یکدست مس رفسنجان قهرمانی را به دست آورده‌اند پیامی برای تیم ملی است و امیدوارم به بازیکنان مس و سایپا در تیم ملی فرصت بیشتری داده شود زیرا آن‌ها شایستگی‌های خود را نشان داده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: در فصلی که سپری شد باشگاه سایپا از هیچ کوششی برای تیم فوتسال بانوان فروگذار نکرد و هر نوع حمایتی که نیاز داشتیم از سوی باشگاه دریافت کردیم و به همین دلیل باید از باشگاه سایپا، دست اندرکاران و مدیران کنونی و سابق قدردانی کنم که پشتیبان تیم بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=48510
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.