17
با پیروزی نفت آبادان و شهرداری قزوین صورت گرفت؛

پایان دور گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان | ۸ تیم به پلی آف رسیدند

  • کد خبر : 53527
  • 06 بهمن 1399 - 9:25
پایان دور گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان | ۸ تیم به پلی آف رسیدند
دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان روز یکشنبه 5 بهمن ماه با برگزاری دیدارهای معوقه به پایان رسید و تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان به پایان راه خود رسید و 8 تیم از گروه‌های یک و دو جواز حضور در مرحله پلی آف را به دست آوردند.

در بازی‌های باقی مانده از دور گروهی و معوقه این مرحله، تیم پالایش نفت آبادان با هدایت شایسته متشرعی به مصاف تیم مولتی کافه مشهد رفت و با پیروزی 78 بر 57 میدان را ترک کرد.

پالایش نفت آبادان با این پیروزی، مقتدرانه به عنوان تیم اول گروه، راهی مرحله حذفی شد. تیم آبادانی تنها تیم مرحله گروهی در میان همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال بانوان بود که شکستی در کارنامه نداشت.

با این وجود چالش اصلی برای پالایش نفت آبادان از مرحله حذفی آغاز می‌گردد جایی که رقبای این تیم در گروه مقابل، به مراتب سرسخت‌تر از تیم‌هایی هستند که پالایش نفت آبادان در گروه خود با آن‌ها روبرو شده بود.

در دومین دیدار معوقه برگزار شده در تهران نیز تیم شهرداری قزوین در مسابقه برابر تیم بانوان شهر گرگان به پیروزی 84 بر 70 دست پیدا کرد و به عنوان تیم دوم راهی پلی آف شد.

بدین ترتیب از گروه اول نارسینای تهران، مهرام تهران، گروه بهمن تهران و نامی نو اصفهان و از گروه دوم پالایش نفت آبادان، شهرداری قزوین، بانوان شهر گرگان و کنکو تهران به مرحله پلی آف لیگ بسکتبال زنان صعود کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.