16
همه چیز درباره قهرمان فصل گذشته لیگ هندبال زنان

تاسیسات دریایی ، مهسا معتمدی و کاهش بودجه

  • کد خبر : 5535
  • 22 خرداد 1397 - 10:50
تاسیسات دریایی ، مهسا معتمدی و کاهش بودجه
تاسیسات دریایی مهسا معتمدی را به عنوان سرمربی جدید تیم هندبال زنان این باشگاه منصوب کرد. تاسیسات ترجیح داد سرمربی تیم قهرمان را تغییر دهد.

به گزارش  دختران قهرمان ؛ سعید حلاجی مدیر عامل باشگاه تاسیسات دریایی تهران تایید کرد مهسا معتمدی هدایت تیم تاسیسات دریایی در لیگ برتر هندبال زنان را بر عهده گرفته است.

انتصاب مهسا معتمدی ، کمک مربی فصل گذشته تاسیسات در لیگ برتر هندبال بانوان ، به معنای عدم تمایل تمدید قرارداد تاسیسات با زهرا ابراهیمی است که سال گذشته تاسیسات را قهرمان لیگ کرد.

معتمدی جوانگرا و اولین تجربه در لیگ برتر

معتمدی یک مربی جوانگرا است و در سال های اخیر در رده سنی جوانان فعالیتی پرکار داشته است اما مربیگری به عنوان نفر اول نیمکت در لیگ برتر را تجربه نکرده است.

حضور مهسا معتمدی به عنوان یک مربی جوان در راس یکی از 8 تیم لیگ برتری ، از این نظر مثبت ارزیابی می شود که فضا را برای ورود مربیان جوان و باانگیزه به کارزار مهیا می کند. زمان اعتماد به جوان ها فرا رسیده و باید ، حیات خلوت های انحصاری را در هم شکست.

معتمدی در نیمکت تاسیسات تنها نیست. مرضیه سلیمانی به عنوان کمک وی فعالیت می کند اما تاسیسات فعلا سرپرست ندارد و نسرین سعیدی که فصل گذشته سرپرست تاسیسات بود امسال در این تیم حاضر نیست و حداقل یک نفر دیگر به عنوان سرپرست به کادر تاسیسات اضافه خواهد شد.

وفاداری به آرمان های جوانگرایانه؟

اما معتمدی چه کسانی را می خواهد و نمی خواهد؟ اگر معتمدی بخواهد به تفکر جوان محور خود وفادار بماند آنگاه باید منتظر تغییراتی در بازیکنان فصل گذشته تیم قهرمان ، حضور پررنگ تر جوان ها و خداحافظی تعدادی از باتجربه ها باشیم مگر این که معتمدی نخواهد نتیجه را فدای آرمان هایش کند.

او در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس تایید کرده دوست دارد ترکیب تیم قهرمان حفظ شود اما در عین حال تماس های تاسیسات با چند بازیکن نشان می دهد تغییر در ترکیب تاسیسات دریایی اجتناب ناپذیر است.

توانایی تاسیسات برای جذب بازیکن چقدر است؟

با این حال آن چه در مورد تاسیسات مبهم است رقم دقیق بنیه مالی تاسیسات دریایی است. آیا شرایط مالی تاسیسات به آن ها اجازه جذب هر بازیکنی را می دهد؟

اگر آن ها بخواهند ستاره جذب کنند باید هزینه کنند و این برای تاسیسات یعنی چالش. چالشی که گذر از آن یا از طریق ترخیص بازیکنان گران فصل گذشته میسر می شود یا راضی کردن تازه واردها به دستمزد پایین.

راه دوم ممکن است برای تاسیسات سهل الوصول تر باشد زیرا وضعیت مالی تیم های لیگ برتر هندبال به اندازه ای آشفته است که بازیکنان برای انتخاب تیم از میان قراردادهای مالی بهتر ، قدرت مانور چندانی ندارند.

حلاجی : بودجه تاسیسات به طور جدی کاهش یافته است

مجید حلاجی ، مدیر عامل باشگاه تاسیسات دریایی در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران درباره تغییر در نیمکت تاسیسات دریایی گفت: قهرمانی یک تیم الزاما به معنای حفظ کادر فنی تیم قهرمان نیست. نظر هیئت مدیره بر این بوده و انتخاب مربی جدید پس از قهرمانی ، تعجب آور نیست.

وی درباره وضعیت مالی تاسیسات دریایی گفت: اگر دست تاسیسات از نظر مالی باز بود تیم فوتسال خود را حفظ می کرد. ما در فوتسال مردان سال ها کار و سرمایه گذاری کردیم.

مدیر عامل تاسیسات ادامه داد: ما تیم قدرتمندی داشتیم و در نهایت به دلیل این که بودجه کافی برای تامین هزینه آن وجود نداشت آن را منحل کردیم بنا بر این در هندبال هم توانایی گذشته برای هزینه را نداریم.

مدیر عامل باشگاه تاسیسات تاکید کرد: تاسیسات به این دلیل در هندبال باشگاه های آسیا شرکت نکرد که از نظر مالی در تنگنا بود. از سوی دیگر ما تخمین درستی از هزینه های حضور در این مسابقات نداشتیم و هر هزینه ای در این راستا باید مورد تایید هیئت مدیره قرار می گرفت.

حلاجی عنوان کرد: بودجه امسال تیم هندبال قطعا نسبت به سال های گذشته کمتر است و باید هزینه هایمان را کاهش دهیم. این کاهش هزینه ها در مبالغ قرارداد یا هر هزینه ای که قابل صرفه جویی باشد اتفاق می افتد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.