12
شکست بدموقع برابر قهرمان ترک

کاراته وان استانبول | سارا بهمنیار به دیدار رده بندی رسید

  • کد خبر : 57381
  • 22 اسفند 1399 - 15:58
کاراته وان استانبول | سارا بهمنیار به دیدار رده بندی رسید
در ادامه مسابقات روز نخست لیگ جهانی کاراته وان استانبول ۲۰۲۱ سارا بهمنیار به عنوان اولین کاراته کای ایرانی در بخش کومیته، به دیدار رده بندی رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ لیگ جهانی کاراته وان استانبول ۲۰۲۱ امروز آغاز شد و سارا بهمنیار اولین کاراته کای ایرانی در کومیته انفرادی بود که روی تاتامی رفت و به دیدار رده بندی رسید.

سارا بهمنیار ملی پوش جوان اهل آستانه اشرفیه امروز در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم زنان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل دالیا اسدولینا از روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

سارا بهمنیار در دور سوم نیز به مصاف سلوا نور آکوت از ترکیه رفت و ۳ بر صفر به پیروزی رسید و در نیمه نهایی حریف سراپ اوزچلیک نفر اول رنکینگ المپیک و نایب قهرمان کاراته جهان در سال ۲۰۱۸ شد.

در این مسابقه سارا بهمنیار مقهور توان حریف ترک شد و با شکست ۵ بر ۲ از راهیابی به فینال کاراته وان بازماند. بدین ترتیب بهمنیار یکشنبه ۲۴ اسفند برای کسب مدال برنز روی تاتامی استانبول می‌رود.

حریف بهمنیار کاترینا کریوا از اوکراین و دارنده مدال طلای کاراته قهرمانی اروپا ۲۰۱۷ و ۴ نقره و ۶ برنز لیگ‌های کاراته وان است.

سارا بهمنیار به همراه حمیده عباسعلی دو کاراته کای دختر ایرانی هستند که حضور خود در المپیک توکیو را قطعی کرده اند. حمیده عباسعلی در این مرحله از لیگ جهانی حضور پیدا نکرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57381

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.