15
مالک باشگاه اشتاد سازه در دیدار با اصحاب رسانه

حسامی: مربیان خارجی هندبال پشت سد کرونا ماندند

  • کد خبر : 57410
  • 22 اسفند 1399 - 21:14
حسامی: مربیان خارجی هندبال پشت سد کرونا ماندند
مالک باشگاه اشتاد سازه گفت: با مجارستان و نروژ که در هندبال بانوان خوب ظاهر شدند صحبت کردیم اما امکان حضورشان مهیا نیست به محض بهبود شرایط کرونایی به ایران سفر خواهند کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛سعید حسامی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در هندبال خراسان رضوی چندسالی است که آینده‌نگری وجود نداشته است، اظهار کرد: بازیکنان خوب استان در جاهای دیگر بازی می‌کنند و تیم خوبی در استان نداشتیم، همین امر سبب شد تا تیم هندبال جوانان اشتاد سازه را در مسابقات کشوری شرکت دهیم.

مالک باشگاه اشتاد سازه با اشاره به مسابقات ساحلی بانوان کشور عنوان کرد: در این مسابقات ما می‌توانستیم به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم اما حق‌کشی آشکاری صورت گرفت و حتی در کمتر از یک ساعت دو بازیکن ما را محروم کردند، ما نیز در اعتراض به این ناداوری در دیدار رده‌بندی حضور پیدا نکردیم.

وی از توافق با شورای شهر خبر داد و گفت: قرار است شورای شهر زمینی را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم سالنی در آنجا احداث کنیم، این زمین به باشگاه اجاره داده می‌شود.

حسامی درباره فعالیت این باشگاه در فوتبال آقایان یادآور شد: وارد فوتبال نخواهیم شد چرا که حاشیه آن زیاد است و ما را از کار باز خواهد داشت، هدف ما فعالیت در حوزه بانوان است.

مالک باشگاه اشتاد سازه عنوان کرد: در باشگاه ما اول اخلاق و بعد از آن تلاش می‌کنیم بدهی نداشته باشیم، ۹ میلیارد تومان اعتبار گذاشتیم و امسال در ورزش جور خیلی‌ها را کشیدیم اما از سمت کسی آن‌طور که باید حمایت نشدیم، بخش خصوصی نیاز به انگیزه دارد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ بدهی در خصوص رفت و آمد، فیزیوتراپی و دیگر امکاناتی که در اختیار تیم بوده نداریم،گفت: مبلغی که باید به بازیکنان بدهیم شاید کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان است.

حسامی هزینه‌ تیم‌های شمشیربازی را ‌۳۰۰ میلیون عنوان کرد و افزود: تیم‌داری در شمشیربازی ادامه دارد، اما متأسفانه حمایت نمی‌شویم نه بانک‌ها و نه جایی دیگر ما را حمایت نمی‌کنند.

مدیرعامل باشگاه اشتاد سازه در خصوص آکادمی‌های هندبال اشتادسازه بیان کرد: چهار پایگاه تعریف کردیم که کار در تهران در حال انجام است، تفاهم‌نامه‌ای با تربیت بدنی صورت گرفته تا یک سالن تحت اختیار باشگاه قرار بگیرد تا آکادمی هندبال آنجا فعال شود.

وی درباره تفاهم‌نامه با یک باشگاه اسپانیایی گفت: تفاهم‌نامه‌ای با یک باشگاه اسپانیایی بستیم، اگر کرونا از شرایط حاد خارج شود خرداد سال آینده دوستان را در ایران خواهیم داشت، برای بحث هندبال دنبال مربی خارجی بودیم اما بحث هزینه نیست، کسی را که بخواهیم بیاید و کمک کند در این شرایط نمی‌پذیرد.

حسامی افزود: با مجارستان و نروژ که در هندبال بانوان خوب ظاهر شدند صحبت کردیم اما امکان حضورشان مهیا نیست، مربی معمولی هستند اما دنبال مربی خوب هستیم.

 

مدیرعامل باشگاه اشتاد سازه در خصوص اردوی تیم ملی جوانان هندبال بانوان نیز خاطرنشان کرد: در این اردو که امروز آخرین روزش سپری شد ۶۵ بازیکن دعوت شدند و ۳۵ بازیکن برتر اعلام می‌شود، امیدوارم فاصله بین بازیکنان تاپ که در تیم ملی بزرگسالان بازی می‌کنند کم کنیم و تیم ملی خوبی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.