9
دور دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان

حفاری خوزستان ۲ هیئت خراسان رضوی ۵ | شب رویایی شیربیگی در اهواز

  • کد خبر : 59687
  • 17 اردیبهشت 1400 - 23:20
حفاری خوزستان ۲ هیئت خراسان رضوی ۵ | شب رویایی شیربیگی در اهواز
در دور دوم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با پیروزی بزرگ در اهواز به کورس رقابت برای قهرمانی بازگشت. ستاره بی چون و چرای بازی سارا شیربیگی بود. شیر همیشه در اوج.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ دور دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان امشب برگزار شد و در یکی از بازی‌ها در اهواز، تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی ۵ بر ۲ برابر حفاری خوزستان پیروز شد.

در این بازی که در سالن نفت اهواز برگزار شد شاگردان فاطمه شریف در تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی شگفتی ساز شدند و با کسب ۳ امتیاز این بازی، شکست خانگی هفته گذشته برابر سایپا را جبران کردند.

در بازی امشب، سارا شیربیگی ستاره تیم هیئت خراسان رضوی درخشید و در همان نیمه نخست ۲ بار دروازه طاهره مهدی پور را فرو ریخت. مهسا ایرانمنش در ادامه گل سوم را زد و کار را برای میزبان سخت‌تر کرد.

در آخرین دقیقه نیمه نخست، فهیمه زارعی بازیکن کهنه کار و باتجربه خوزستانی‌ها یکی از گل‌های خورده حفاری را جبران کرد و امید را به این تیم بازگرداند تا هیئت خراسان رضوی در نیمه نخست ۳ بر یک برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم تلاش حفاری برای رهایی از یک شکست خانگی بیشتر شد.آن‌ها با یک گل به خودی از سوی حریف، اختلاف را به حداقل رساندند تا به کامبکی رؤیایی نزدیک شوند اما این آرزو در نطفه خفه شد.

در شب رؤیایی سارا شیربیگی، او در آخرین دقایق ۲ بار دیگر دروازه حفاری را فرو ریخت و تعداد گل‌هایش در این بازی را به عدد ۴ رساند. درخشش او پایان بخش این بازی بود و خراسان رضوی کامبک میزبان را ناکام گذاشت.

در فصلی که شیربیگی در شرایطی مبهم و تردید برانگیز لیگ را آغاز کرد، نشان داده که هنوز هم با فاصله، ارزشمندترین بازیکن فوتسال ایران است. او این توانایی را دارد که از هیچ، همه چیز بسازد.

تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی با این پیروزی باارزش، اکنون از ۲ بازی صاحب ۳ امتیاز است و به کورس رقابت برای قهرمانی بازگشته است. این در حالی است که حفاری با این باخت، از قهرمانی دور شد.

شاگردان مینا بارانی از ۲ بازی تنها یک امتیاز دارند و چهار بازی آینده برای آن‌ها حیاتی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.