13
در رقابت سنگین تاریخ ساز رویینگ با بزرگان

المپیک توکیو | نازنین ملایی به فینال رویینگ زنان نرسید

  • کد خبر : 64229
  • 07 مرداد 1400 - 6:37
المپیک توکیو | نازنین ملایی به فینال رویینگ زنان نرسید
نازنین ملایی قایقران رویینگ ایران در مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو پنجم شد و بدین ترتیب به فینال A نرسید. بدین ترتیب او در روز پایانی در فینال B رقابت خواهد کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت‌های رویینگ المپیک توکیو امروز ادامه یافت و نازنین ملایی قایقران اهل بندر انزلی در مرحله نیمه نهایی رویینگ یک نفره زنان مسابقه خود را برابر حریفان نامدار و مدعی برگزار کرد.

ملایی که پیش از این با صعود به نیمه نهایی A و B، تاریخ ساز و به اولین قایقران ایران در نیمه نهایی المپیک تبدیل شده بود در مسابقه امروز با زمان ۵:۴۴.۷۸ دقیقه در رده ششم جدول ۶ نفره گروه خود قرار گرفت.

نماینده ایران در این مرحله با حریفان مدعی مدال المپیک مسابقه داد. صدرنشینی“اما توویگ” ستاره رویینگ نیوزیلند و بخت طلای المپیک قابل پیش بینی بود و او با زمان ۳:۳۸.۴۷ دقیقه اول شد.

ویکتورا تورنلی از بریتانیا و ماگدالنا لابنیگ اتریشی دوم و سوم شدند و آن‌ها نیز به فینال المپیک راه پیدا کردند. کارا کوهلر از آمریکا، کارلینگ زیمن از کانادا و نازنین ملایی با کسب رتبه‌های چهارم تا ششم، راهی فینال B شدند.

حضور نازنین ملایی در این مرحله، یک نقطه روشن برای رویینگ ایران است. با وجود این که نماینده ایران از نظر شرایط آماده سازی، وضعیت نابرابری با رقبا داشت، در توکیو نمایشی آبرومند ارائه کرد.

بدین ترتیب او روز جمعه ۸ مرداد از ساعت ۴:۳۵ بامداد به وقت تهران در فینال B که بین ۳ نفر دوم گروه‌های نیمه نهایی برگزار می‌شود، رقابت می‌کند و این به معنای آخرین مسابقه او در توکیو خواهد بود که رتبه او را بین هفتم تا دوازدهم تعیین خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.