15
فتح صدر البرز در تدارک حفظ قدرت است

تمدید ملیکا میرحسینی با فتح صدر البرز | ماه‌های حساس شاه‌مهره

  • کد خبر : 65340
  • 27 مرداد 1400 - 7:53
تمدید ملیکا میرحسینی با فتح صدر البرز | ماه‌های حساس شاه‌مهره
ملیکا میرحسینی وکیلی بازیکن ملی پوش تیم تکواندو فتح صدر البرز قرارداد خود را با باشگاه کرجی تمدید کرد. او به دنبال یک قهرمانی دیگر با تیمش است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ ملیکا میرحسینی وکیلی بازیکن ملی پوش تیم تکواندو فتح صدر البرز همچنان با این تیم خواهد ماند. این اتفقی است که با تمدید قرارداد او رخ می‌دهد.

بر اساس اعلام باشگاه فتح صدر البرز، قهرمان لیگ تکواندو زنان میرحسینی قرارداد خود را با این باشگاه دو فصل دیگر تمدید کرده است. میرحسینی دو فصل قبل به فتح صدر البرز آمد و در لیگ ۱۴۰۰ سومین حضور خود در این تیم را تجربه می‌کند.

در لیگ ۹۸، ملیکا میرحسینی در انتقالی پرحرف و حدیث و تنش آفرین از لوازم خانگی کن جدا شد و به فتح صدر البرز رفت. این اتفاق درست در آستانه هفته پنجم و ششم لیگ ۹۸ روی داد جایی که لوازم خانگی کن و فتح صدر البرز باید با هم روبرو می‌شدند.

ملیکا میرحسینی در نهایت به این مسابقه رسید و در قالب تیم جدیدش برابر کن قرار گرفت و مسابقه خود را هم با پیروزی پشت سر گذاشت. فتح صدر البرز پیروز آن مسابقه شد اما در نهایت با نیمه تمام ماندن لیگ، جام قهرمانی مشترک به هر دو باشگاه رسید.

میرحسینی فصل گذشته نیز با فتح صدر البرز قهرمان لیگ شد. او امسال در مسابقات تکواندو تیمی که به صورت آزمایشی در المپیک توکیو برگزار شد شرکت کرد و پیش از آن در خرداد، در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت.

رقابت در لبنان و کسب مدال نقره آسیا، با پیروزی او برابر حریفانی از فیلیپین و قطر و شکست برابر جولیانا الصادق اردنی در فینال رقم خورد. پس از تجربه لبنان و توکیو، ادامه راه با فتح صدر البرز او را برای ماه‌های پرحادثه و ۲۰۲۲ پراهمیت آماده می‌کند.

ماه‌های حساس در انتظار شاه‌مهره است. رقابت با حریفان داخلی از یک سو و درگیر شدن با مسابقات پرتعداد بین المللی که اوج آن، می تواند مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی هانگ ژو باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=65340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.