16
گفتند عملکردت در فاز دفاعی قابل قبول نیست

گلایه‌های نجیبانه | یاسمن محمدی: خط خوردنم منصفانه نبود

  • کد خبر : 65682
  • 30 مرداد 1400 - 18:23
گلایه‌های نجیبانه | یاسمن محمدی: خط خوردنم منصفانه نبود
یاسمن محمدی کاپیتان فصل گذشته نارسینا چند روز قبل از تیم ملی بسکتبال خط خورد. او در گفتگویی درباره تیم ملی صحبت کرده . با گلایه‌های نجیبانه.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران، تیم ملی بسکتبال زنان این روزها به دلیل حواشی پیرامون نحوه گزینش بازیکنان، در کانون توجه قرار دارد. یاسمن محمدی تازه‌ترین خط خورده شاخص این تیم است.

کاپیتان فصل گذشته نارسینا، یکی از آماده‌ترین بازیکنان فصل قبل بود اما در اردوی سوم تیم ملی که ۱۷ بازیکن در آن حاضر می‌شوند، جایی ندارد. حذف او و حضور بازیکنانی در تیم ملی که در لیگ بازی نکرده‌اند، اهالی ورزش را نسبت به تیم ملی بسکتبال حساس کرده است.

یاسمن محمدی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: نمی‌توانم ناراحتی بابت حذف از لیست تیم ملی را پنهان کنم اما در جایگاهی هم نیستم که درباره درست یا نادرستی دعوت یا خط خوردن بازیکنان صحبت کنم. اما فضای اردو، فضای بدی نبود.

او درباره این اتفاق گفت: هر کادر فنی روشی برای انجام کارهایش دارد. به نظر من شاید برخی نباید دعوت می‌شدند اما من در جایگاهی نیستم که در این باره اظهار نظر کنم. شاید کادر فنی دلایلی دیدند و نفرات، از دید کادر فنی قابلیت محک خوردن را داشتند. با این حال، خط خوردنم را منصفانه نمی‌دانم.

بازیکن خط خورده تیم ملی بسکتبال ادامه داد: از کادر فنی درباره دلایل حذفم سؤال کردم و توضیحاتی دادند اما من قانع نشدم. نمی‌خواستم در کار آن‌ها دخالت کردم. از حاشیه دوری می‌کنم. از آن‌ها سؤال کردم و پاسخی که خودم را قانع کند نگرفتم.

به گفته یاسمن محمدی، به او گفته‌اند تعداد نفرات زیاد بوده و زمان کمی داشتیم و باید بعضی نفرات خط می‌خوردند اما علت اصلی، عملکرد دفاعی او بوده: “گفتند که من در مقایسه با بازیکنان هم پست، در فاز دفاعی عملکرد مناسب را ندارم. در لیگ ۹۸ نامزد بهترین مدافع فصل بودم. یک بازیکن در گذر زمان، تلاش می‌کند نقاط ضعفش را رفع کند و نقاط قوتش را تقویت. اگر عملکرد دفاعی، نقطه قوت من بوده با گذر زمان که باتجربه‌تر شده‌ام، تقویت شده.”

محمدی ادامه می‌دهد: “در پست من شادی عبدالوند، نگین رسولی، ناهیده اسدی و مژگان خدادادی حضور دارند. همگی هم بازیکنان باکیفیتی هستند. اما این احساس را نداشتم که کارایی‌ام کمتر است.”

ناآمادگی بدنی، موضوع دیگری است که درباره خط خوردن بازیکنان شاخص مطرح می‌شود اما یاسمن می‌گوید: مدت کوتاهی پس از پایان لیگ، تمریناتم را آغاز کرده بودم. هر بازیکنی هم با توجه به شرایط بدنی‌اش، برای تمرینات “آف سیزن” برنامه‌ریزی می‌کند. یکی پس از پایان لیگ و یکی دو ماه. در اردوی تیم ملی، به اندازه کافی آماده بودم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=65682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.