14
صید بزرگ تیم تازه وارد لیگ برتر بسکتبال زنان

معصومه اسماعیل زاده به شیمیدر پیوست

  • کد خبر : 67042
  • 16 شهریور 1400 - 15:58
معصومه اسماعیل زاده به شیمیدر پیوست
معصومه اسماعیل زاده ستاره تیم بسکتبال نامی نو اصفهان به شیمیدر پیوست. شیمیدر تازه وارد با هدایت سرمربی تیم ملی، چهره اول نقل و انتقالات است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ شیمیدر با ورودی طوفانی به عرصه بسکتبال زنان، نقل و انتقالات پیش فصل را هیجان انگیز کرده و امروز معصومه اسماعیل زاده را نیز به خدمت گرفته است.

اسماعیل زاده پس از سه سال حضور در نامی نو اصفهان در پی کناره گیری این تیم از لیگ برتر، از زادگاهش جدا شد و به شیمیدر پیوست. حضور سپاهان در لیگ برتر هم نتوانست او را در اصفهان ماندنی کند.

معصومه اسماعیل زاده که یکی از ارزشمندترین بازیکنان بسکتبال زنان ایران است احتمالا مهم ترین جابجایی پیش فصل را رقم زده است. او به شیمیدری می رود که برای نخستین بار در لیگ زنان تیمداری خواهد کرد.

شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی و سکاندار فصل گذشته پالایش نفت آبادان با تشکیل تیمی پرستاره بتدریج به امید اول قهرمانی لیگ تبدیل می شود البته اگر گروه بهمن ترک عادت کند.

با خروج مهرام و ورود شیمیدر به عرصه لیگ برتر بسکتبال زنان و البته خداحافظی با نارسینا و نامی نو، لیگ برتر بسکتبال به سمت دو قطبی شدن پیش می رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.