15
در حاشیه نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال زنان

مژگان خدادادی در پالایش نفت آبادان | به یاد خاطرات خوش ۹۶

  • کد خبر : 67109
  • 18 شهریور 1400 - 19:57
مژگان خدادادی در پالایش نفت آبادان | به یاد خاطرات خوش ۹۶
مژگان خدادادی بار دیگر به پالایش نفت آبادان پیوسته است. او می‌گوید خاطرات خوش سال‌های میانی دهه ۹۰ او را به خوزستان و بسکتبال آبادان کشانده است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مژگان خدادادی ستاره قزوینی تیم نامی نو اصفهان به پالایش نفت آبادان پیوست تا پس از ۳ سال، بار دیگر پیراهن این تیم را در لیگ برتر بسکتبال زنان بر تن کند.

حضور مژگان خدادادی در آبادان یادآور خاطرات خوش او با تیمش در سال‌های ۹۵ و ۹۶ است زمانی که نفت در سال ۹۵ نایب قهرمان شد و در سال ۹۶ قهرمانی را به دست آورد و پرچم برزیل در تهران سوژه عکاسان شد.

مژگان خدادادی در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران می‌گوید: خوشحالم که بار دیگر می‌توانم برای پالایش نفت آبادان بازی کنم. از نظر من پالایش نفت آبادان تنها باشگاه حرفه‌ای در ایران است که قدمت چندین ساله دارد و با حضور مستمر در عرصه بسکتبال به ورزش ایران خدمت کرده است.

او ادامه داد: روزهای شیرین گذشته با پالایش نفت آبادان و حضور در مسابقات غرب آسیا، من را به این خاک کشاند. تیمی جوان و متفاوت و بومی محور در آبادان بسته شده و تمام تلاشم کمک به آبادان است. از نگاه من این که بازیکنان جوان در کنار ما دیده شوند بسیار ارزشمند است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

آیا انصراف نامی نو اصفهان، قابل دفاع است؟ خدادادی می‌گوید: نظر خاصی در مورد تیم‌های انصرافی ندارم. هر باشگاهی سیاست‌های خود را دارد اما امیدوارم با اسپانسرها طوری تعامل شود که در بسکتبال بمانند. جذب اسپانسر کار بزرگی نیست اما حفظ حامیان مالی در بسکتبال، هنر است.

بسکتبالیست باتجربه قزوینی در پایان تاکید کرد: از نامی نو تشکر می‌کنم که ۳ سال این تیم را حمایت کردند. گرچه نامی نو از بسکتبال رفت اما همین که ۳ سال حضور داشته، جای قدردانی دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.