20
به استقبال فصل جدید لیگ ووشو

سپاهان در لیگ ووشو ۱۴۰۰ | ورود مدافع عنوان قهرمانی، مسلح‌ و پرمهره

  • کد خبر : 67183
  • 20 شهریور 1400 - 16:06
سپاهان در لیگ ووشو ۱۴۰۰ | ورود مدافع عنوان قهرمانی، مسلح‌ و پرمهره
سپاهان برای کسب یک قهرمانی دیگر در لیگ ووشو، آماده و مهیا به نظر می‌رسد. سپاهان در ساندا، تیمی قدرتمند دارد و در تالو، بومی‌ها باکیفیت و جوان‌اند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران، لیگ ووشو زنان از روزهای پایانی تابستان آغاز می‌شود و سپاهان اصفهان، جدی‌ترین مدعی کسب قهرمانی است گرچه رقیب سنتی این تیم، دانشگاه آزاد نیز در کورس قرار می‌گیرد.

سپاهان در فصول اخیر تیم اول ووشو بانوان ایران بوده است و به نظر می‌رسد لیگ ۱۴۰۰ نیز در سیطره این تیم باشد زیرا نگاهی به ترکیب تیم‌های ساندا و تالو سپاهان این باور را تقویت می‌کند که مقابله با سپاهان تقریباً غیرممکن است.

سپاهان در ساندا، باز هم شهربانو منصوریان را به عنوان مربی خود می‌بیند. جمع منصوریان ها تقریباً جمع است زیرا شهربانو منصوریان مربی – بازیکن سپاهان خواهد بود، سهیلا منصوریان قبراق و سرحال است و سپاهانی‌ها نیم نگاهی به بازگشت الهه منصوریان به ایران و استفاده از او نیز دارند.

در تالو، مریم معماری در بازگشت به ایران، سرمربی تیم تالوی این باشگاه شده است. او به کمک دستیار خود زهرا نوری کادر تالو را تشکیل می‌دهند و مدیریت فنی تیم سپاهان بر عهده سامره خلیلی است.

ساندا، آن چه همه خوبان دارند…

سپاهان در ترکیب ساندا، بهترین‌ها را در اختیار دارد. زهرا شکوهی و آیدا حیدری دو مبارز جوان تازه وارد سپاهان هستند و به جمع ستاره‌های باسابقه و تجربه سپاهان برای یک قهرمانی دیگر ملحق می‌شوند.

علاوه بر شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان، سپاهان از مهره‌های بزرگ و عنوان دار فصل گذشته خود بهره‌مند است. صدیقه دریایی، فریناز نذیری و مائده هاشمی به همراه آرزو سلیمی سپاهان را در نقطه امن فنی قرار می‌دهند.

به این جمع، نسیبه میرشهیدی، فاطمه شکوفان، پریسا هانی، معصومه بزرگی، نازی جهانبازی و ندا کوثری را نیز اضافه کنید تا ترکیب سپاهان در ساندا کامل شود. ترکیبی که با هر متر و معیاری، ترکیب برنده است و قابل اطمینان.

تالو، تیم جوان دوست داشتنی

در تالو، هانیه رجبی جدا شده اما زهرا کیانی به خانه برگشته است و پس از یک سال حضور در دانشگاه آزاد، دوباره برای سپاهان مسابقه می‌دهد. او و ناهید پورشبانان و البته مرجان کریمی بزرگترهای تیم تالو هستند.

ناهید پورشبانان سال گذشته بازگشت پرفروغی به لیگ داشت و همچناندر کنار زهرا کیانی که پرافتخارترین تالوکار ایرانی است، عنصر مهم و کلیدی تیم تالو سپاهان به شمار می‌رود.

سپاهان از ۲ استعداد برجسته در ترکیب خود بهره مند است: یکی فاطمه جزینی و دیگری منیره پناهی که در سال‌های اخیر، افتخار تالوی ایران در صحنه بین المللی در رده سنی نوجوانان بوده‌اند.

مریم هاشمی ۱۹ و حدیث امیری ۱۷ ساله دیگر اعضای تالوی سپاهان هستند که امیری با این سن و سال، کم سن و سال‌ترین عضو سپاهان به شمار می‌رود. هر ۷ تالوکار سپاهان، بومی استان اصفهان هستند و این، ویژگی خاص سپاهان ۱۴۰۰ است.

دوره جدید لیگ ووشو بانوان از اواخر شهریور آغاز می‌شود. سپاهان از حالا، جام قهرمانی را در مشت خود دارد مگر این که اتفاقات، همه معادلات را تغییر دهد. سپاهان برای حرکت تدریجی برای تبدیل به پرافتخارترین تیم لیگ ووشو به این قهرمانی نیاز دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67183
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.