13
لیگ برتر بسکتبال بانوان

گروه بهمن ۹۶ سپهرداد ۵۴ | برتری قاطع برای مدافع عنوان قهرمانی

  • کد خبر : 69818
  • 14 مهر 1400 - 18:46
گروه بهمن ۹۶ سپهرداد ۵۴ | برتری قاطع برای مدافع عنوان قهرمانی
تیم بسکتبال گروه بهمن با پیروزی مقابل سپهرداد تهران صاحب دومین پیروزی خود در لیگ برتر بسکتبال زنان ۱۴۰۰ شد.

به گزارش دختران قهرمان؛ هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و طی آن تیم گروه بهمن، مدافع عنوان قهرمانی از سد سپهرداد گذشت.

در این بازی، تیم تحت هدایت فریناز طائرپور در حالی ۹۶ بر ۵۴ سپهرداد را شکست داد که در کوارتر اول ۲۵ بر ۱۲ برنده شد اما تلاش سپهرداد در کوارتر دوم و تساوی ۱۸ بر ۱۸، مانع از افزایش فاصله در پایان نیمه اول شد.

در کوارتر سوم بهمن ۲۰ بر ۱۲ و در کوارتر سوم ۳۳ بر ۱۲ پیروز شد تا اختلاف را در پایان مسابقه به ۴۲ پوئن برساند و تیم پوران عباسی را با شکست سنگینی مواجه کند.

با وجود شکست سپهرداد، عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان به سارا اللهیار از این تیم رسید که ۲۱ پوئن کسب کرد. او حدود ۳۳ دقیقه در میدان حضور داشت و ۷ ریباند نیز ثبت کرد.

در ترکیب گروه بهمن، فاطمه شهریاری ۱۷ امتیاز به دست آورد. او ۷ ریباند و ۴ توپ ربایی و ۳ بلاک شات نیز داشت و روز موفقی را در ترکیب بهمن سپری کرد.

کاپیتان دلارام وکیلی به همراه یاسمن محمدی بازیکن تازه وارد بهمن از نارسینا و همچنین فائزه باستانی هر کدام ۱۲ پوئن برای تیم گروه بهمن کسب کردند.

آنا بهشتیان ۱۰، شکیبا کائید که در این فصل فرصت بازی بیشتری دارد ۸ و ریحانه صالحی ۹ امتیاز از آن بهمن کردند. اینستاگرام آی دبلیو اسپورتس را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=69818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.