17
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان ۱۴۰۰

ای زی بسکتبال ۵۰ امرتات ۴۸ | پیروزی با شوت نجات بخش مقدسی

  • کد خبر : 69820
  • 14 مهر 1400 - 19:02
ای زی بسکتبال ۵۰ امرتات ۴۸ | پیروزی با شوت نجات بخش مقدسی
در ادامه هفته سوم لیگ برتر بسکتبال زنان تیم ای زی بسکتبال در سه ثانیه آخر با شوت نجات بخش زهرا مقدسی پیروزی میدان برابر امرتات شد.

به گزارش دختران قهرمان؛ هفته سوم دور رفت لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه یک چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ برگزار شد و در یکی از بازی‌ها تیم ای زی بسکتبال در یک بازی نزدیک ۵۰ بر ۴۸ امرتات را برد.

در این بازی که در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد رقابت نفس گیر دو تیم کار را تا جایی پیش برد که به نظر می‌رسید مسابقه به اورتایم کشیده می‌شود اما پرتاب زهرا مقدسی در ۳ ثانیه به پایان مسابقه، پیروزی را از آن آکادمی‌ای زی بسکتبال کرد.

امرتات در کوارتر نخست ۹ بر ۶ پیش افتاد اما شاگردان زهرا اسلام زاده در ای زی بسکتبال در کوارتر دوم ۱۷ بر ۱۱ پیروز شدند و در مجموع با برتری ۳ امتیازی، نیمه نخست را به پایان رساندند.

تیم فرزانه جمامی در کوارتر سوم هم نتوانست فاصله را کم کند و ۱۳ بر ۱۵ مغلوب ای زی بسکتبال شد تا در آخرین کوارتر برای رهایی از شکست کار دشواری داشته باشد.

در آخرین وقت بازی، امرتات برای جبران عقب‌ماندگی ۵ امتیازی به میدان آمد و گرچه در کوارتر چهارم ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد اما ۲ پوئن برای رهایی از شکست کم آورد.

بازی تا ۳ ثانیه به پایان در امتیاز ۴۸ مساوی بود که زهرا مقدسی پیروزی را به اردوی ای زی بسکتبال آورد. امرتات در ۳ بازی اخیر روی نوار شکست قدم برداشته است.

مریم عدالت کار مقدم کاپیتان امرتات با ۱۴ امتیاز، بیشترین پوئن را در میان بازیکنان حاضر در میدان کسب کرد. او با ۱۱ ریباند، دبل دبل کرد و ۵ توپ ربایی نیز به ثبت رساند.

نگین یزدان پناه دیگر آمار دبل دبل این بازی را برای امرتات ثبت کرد. او ۱۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۵ توپ ربایی و ۲ بلاک شات داشت اما عملکرد او مانع از باخت تیمش نشد.

فاطمه قبادی با ۱۳، ریحانه حسن پور با ۱۱، نیلوفر حاجی پور و زهرا مقدسی با ۹ و فرناز خدامرادی با ۸ امتیاز، پوئن های ایزی بسکتبال را کسب کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=69820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.