11
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان

گروه بهمن ۸۱ شهرداری گرگان ۴۸ | سومین پیروزی فصل برای طائرپور

  • کد خبر : 69826
  • 16 مهر 1400 - 16:31
گروه بهمن ۸۱ شهرداری گرگان ۴۸ | سومین پیروزی فصل برای طائرپور
تیم بسکتبال گروه بهمن با عبور از سد گرگانی‌ها به سومین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال بانوان دست پیدا کرد.

به گزارش دختران قهرمان؛ هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز جمعه در سالن آرارات تهران برگزار شد و در اولین بازی امروز، تیم گروه بهمن برابر شهرداری گرگان ۸۱ بر ۴۸ پیروز شد.

در این بازی شاگردان فریناز طائرپور در تلاش برای کسب سومین برد فصل، در هر چهار کوارتر برنده بودند و با امتیازات ۱۲ بر ۶، ۲۷ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۳ و ۱۷ بر ۱۵ از سد رقیب خود عبور کردند تا شهرداری گرگان طی ۴۸ ساعت ۲ شکست را پذیرا شود.

شکیبا کائید با ۱۹ امتیاز و ۱۲ پاس منجر به گل و آنا بهشتیان با ۱۲ امتیاز و ۱۰ ریباند در این بازی برای گروه بهمن، دبل دبل کردند. بهشتیان ۵ توپ ربایی و ۸ پاس گل نیز داشت.

شکیبا کائید در حالی امروز ۴۰ دقیقه تمام در میدان بود و دبل دبل کرد که فصل گذشته به‌ندرت به او بازی می‌رسید اما به‌تدریج به یکی از نفرات کلیدی مدافع عنوان قهرمانی تبدیل می‌شود.

کاپیتان دلارام وکیلی نیز با کسب ۲۴ پوئن امتیازآورترین بازیکن میدان شد. او برای بهمن ۹ ریباند، ۳ توپ ربایی و یک بلاک شات نیز به ثبت رساند.

یاسمن محمدی نیز با آمار ۱۰ امتیاز، ۸ ریباند و ۴ توپ ربایی به کار خود پایان داد. گلشید امیدیان در بازگشت به میدان ۹ دقیقه برای بهمن بازی کرد و ۴ امتیاز نیز به دست آورد.

در ترکیب شهرداری گرگان، فاطمه گلابگیر با کسب ۱۰ امتیاز و ۷ ریباند، زهرا سوخته سرایی با ۴ امتیاز و ۱۳ ریباند، و غزل ملکی، مریم حبیبی زاده و پریسا کرمی به ترتیب با ۹،۸ و ۷ امتیاز، ارزشمندترین‌های گرگان بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=69826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.