16
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان

امرتات ۶۴ سپهرداد ۵۷ | طلسم پیروز نشدن امرتات شکست

  • کد خبر : 69841
  • 16 مهر 1400 - 20:16
امرتات ۶۴ سپهرداد ۵۷ | طلسم پیروز نشدن امرتات شکست
در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه یک، امرتات سرانجام رنگ پیروزی را دید و برابر سپهرداد به برتری دست یافت.

به گزارش دختران قهرمان؛ هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان در گروه یک امروز در سالن آرارات تهران برگزار شد و تیم امرتات 64 بر 57 برابر سپهرداد صاحب برتری شد.

در این بازی شاگردان فرزانه جمامی شروع خوبی نداشتند و در کوارتر اول 7 بر 16 مغلوب سپهرداد شدند. این شوک برای امرتات سبب بازگشت فوق العاده آنها در کوارتر دوم شد به طوری که این کوارتر را امرتات 22 بر 13 برد.

در نیمه دوم، امرتات با روحیه از نمایش کوارتر دومش به تیم برتر میدان بدل شد و کوارتر سوم را با 12 پوئن اختلاف و 24 بر 12 به سود خود پایان داد تا با اختلافی مناسب به کوارتر چهارم برود.

در آخرین وقت بازی، سپهرداد هر چه در چنته داشت رو کرد تا بلکه از این شکست تلخ بگریزد. حاصل این عزم، برتری 16 بر 11 بر امرتات بود اما این برتری 5 امتیازی، نتوانست سپهرداد را از شکست نجات دهد.

امرتات سرانجام در لیگ برتر پیروز شد.  زهرا عباس نژاد با 17 امتیاز و 11 ریباند و نگین یزدان پناه با 14 امتیاز و 15 ریباند برای امرتات دبل دبل کردند. یک دبل دبل نیز به نام فائزه اسلامی بازیکن سپهرداد با 19 امتیاز و 10 ریباند ثبت شد.

فائزه اسلامی به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان شناخته شد. سارا اللهیار نیز با 14 امتیاز دیگر بازیکن سپهرداد بود که بار اصلی کسب امتیازات تیم پوران عباسی را روی دوش داشت.

همچنین مریم عدالت کار مقدم کاپیتان امرتات با 15 امتیاز و 8 ریباند روز موفقی داشت. سروناز احمدی 7 و مریم شیرازی 5 امتیاز برای امرتات به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=69841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.