14
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان

شیمیدر ۹۷ ای زی بسکتبال ۲۸ | توپخانه شیمیدر بیرحم بود

  • کد خبر : 69844
  • 16 مهر 1400 - 20:53
شیمیدر ۹۷ ای زی بسکتبال ۲۸ | توپخانه شیمیدر بیرحم بود
در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان شیمیدر در یک بازی آسان و بی دردسر آکادمی ای زی بسکتبال تهران را شکست داد و در صدر باقی ماند.

به گزارش دختران قهرمان؛ در آخرین دیدار از هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه یک، تیم شیمیدر قم در سالن آرارات تهران ۹۷ بر ۲۸ از سد آکادمی ای زی بسکتبال تهران گذشت.

در این بازی تیم شایسته متشرعی شرایطی شبیه به یک بازی تدارکاتی را تجربه کرد و توانست به مهره های روی نیمکت خود نیز میدان دهد.

ای زی بسکتبال با هدایت زهرا اسلام زاده به اندازه ای با شیمیدر فاصله داشت که در هیچ یک از 4 کوارتر بازی، نتوانست امتیازاتش را دو رقمی کند. در کوارت نخست شیمیدر 29 بر 9 برنده میدان شد.

در کوارتر دوم، نتیجه 23 بر 3 به سود شیمیدر رقم خورد و شیمیدر در دو کوارتر پایانی با امتیازات 22 بر 9 و 23 بر 7 صاحب برد شد و به آسانی، چهارمین پیروزی متوالی و تثبیت صدرنشینی گروه یک را به دست آورد.

ساناز اسکندری بازیکن گارد تیم شیمیدر با 27 دقیقه حضور در میدان، با 12 امتیاز و 17 ریباند، دبل دبل کرد. شادی عبدالوند هم با 24 امتیاز به اضافه 6 پاس گل و 3 توپ ربایی، امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

در ترکیب شیمیدر پرستاره، کاپیتان تینا عیساییان و فائزه شهریاری هر کدام 12، معصومه اسماعیل زاده 11 و مهسا تقی زاده 10 امتیاز به دست آوردند.

از نکات ویژه این بازی عدم حضور آناهیس خداوردیان و آیدا گل محمدی در میدان بود.  شایسته متشرعی همچنین 23 دقیقه از وانه خیچومیان و 17 دقیقه از مهلا طاهری بازی گرفت و دقایقی نیز به نیناره زاکانی و کیمیا یزدیان طهرانی بازی داد.

در ترکیب تیم ای زی بسکتبال، ریحانه حسن پور تنها بازیکنی بود که به 10 امتیاز رسید. زهرا عمرانی هم 7 امتیاز برای ای زی بسکتبال کسب کرد.

نیلوفر حاجی پور و فرناز خدامرادی بازیکن جوان و آینده دار ای زی بسکتبال 4 امتیاز و فاطمه قبادی 3 امتیاز برای این تیم کسب کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=69844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.