15
هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان ۱۴۰۰

پالایش نفت آبادان ۱۰۰ گاز ۴۸ | انیس مرادی، همه کاره آبادان

  • کد خبر : 70278
  • 21 مهر 1400 - 15:53
پالایش نفت آبادان ۱۰۰ گاز ۴۸ | انیس مرادی، همه کاره آبادان
تک مسابقه هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه دوم با پیروزی آسان پالایش نفت آبادان برابر گاز تهران همراه بود. انیس مرادی برای آبادان همه کار کرد.

به گزارش دختران قهرمان؛ هفته سوم از دیدارهای گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز با تک بازی یک طرفه پالایش نفت آبادان و گاز که ستاره ای به نام انیس مرادی داشت و تحت تاثیر لغو سایر بازی ها آغاز شد.

در حالی که ابتلای بازیکنان سپاهان و پاز به ویروس کرونا سبب لغو سایر دیدارهای هفته سوم و چهارم گروه 2 شده است پالایش نفت آبادان حریفش را سه رقمی کرد و 100 بر 48 گاز را از پیش رو برداشت.

آبادان در کوارتر اول طوفانی عمل کرد و 29 بر 4 پیش افتاد و در کوارترهای بعدی به ترتیب 25 بر 17، 27 بر 10 و 19 بر 17 پیروز شد.

ستاره بی چون و چرای میدان، انیس مرادی فوروارد فصل گذشته نارسینا بود که برای پالایش 20 امتیاز، 15 ریباند، 7 پاس منجر به گل و 7 توپ ربایی ثبت و دبل دبل کرد.

کاپیتان مژگان خدادی نیز در این بازی در 30 دقیقه حضور در زمین، 19 امتیاز و 8 پاس گل به همراه 5 توپ ربایی و یک بلاک شات به دست آورد.

ساغر آجیلی با 18 و ناهیده اسدی با 16 امتیاز دیگر چهره های ویژه آبادانی ها در بازی امروز بودند و محدثه قسمی هم 11 امتیاز در 16 دقیقه بازی برای تیم مدینه آلبوعلی کسب کرد.

در سوی مقابل میدان، گاز با هدایت فرانک طیاری و بنیه ای کاملا متفاوت با نفت آبادان، چشم به 3 مهره خود سوگند احمدی، المیرا اربابی نژاد و شهناز سیمعیان دوخته بود که به ترتیب 18،13 و 10 پوئن معادل 86 درصد امتیازات گاز را کسب کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.