13
گفتگو با سرمربی تیم بسکتبال بانوان سپاهان

۵ بازیکن سپاهان درگیر کرونا شدند | مکارمی: هدف ما تجربه‌اندوزی است

  • کد خبر : 70550
  • 27 مهر 1400 - 11:46
۵ بازیکن سپاهان درگیر کرونا شدند | مکارمی: هدف ما تجربه‌اندوزی است
سپاهان و پاز، تیم‌های کرونایی لیگ برتر بسکتبال بانوان هستند. این اتفاق، سبب وقفه در مسابقات نیز شد. سیما مکارمی می‌گوید سپاهان ۵ بازیکن خود را به دلیل کرونا از دست داده است.

به گزارش دختران قهرمان، در آغاز فصل لیگ برتر بسکتبال بانوان، ۵ بازیکن سپاهان درگیر ویروس کرونا شده‌اند که ۲ تن پس از تست مجدد و منفی شدن نتیجه، به تمرینات خود بازگشته‌اند.

با این حال ۳ نفر از این بازیکنان، همچنان گرفتار کرونا هستند و با تعطیلی موقت لیگ برتر بسکتبال، سپاهان و سیما مکارمی سرمربی این تیم این فرصت را دارند تا تیم را از نو، بازسازی کنند.

سپاهان روز ۹ مهر در نخستین دیدار خود در لیگ برتر ۶۶ بر ۵۶ پاز تهران را شکست داد اما این مسابقه، همان رقابتی بود که سبب ابتلای مشترک چند بازیکن سپاهان و پاز شد.

در نتیجه بازی‌های سپاهان برابر اکسون و گاز تهران در ۲۱ و ۲۳ مهر به تعویق افتاد و سپس آغاز اردوی تیم ملی این دوری از شرایط مسابقه را برای دختران بسکتبال سپاهان تمدید کرد.

سیما مکارمی به دختران قهرمان می‌گوید: با رخ دادن این اتفاقات و پس از انجام تنها یک مسابقه، ما مجبور بودیم که تمرینات را لغو کنیم. بازیکن ما دچار افت بدنی و عضلانی شده بودند. سلامت بازیکنان، اهمیت داشت و نمی‌خواستیم ریسک کنیم.

مکارمی ادامه می‌دهد: این شرایط برای تیم ما سخت و طاقت فرسا است زیرا برای بازگشت تیم به شرایط مسابقه، زمان زیادی هدر می‌رود. کسانی که درگیر این بیماری بوده‌اند، سه بازیکن فیکس و دو بازیکن ذخیره هستند.

او در خصوص تعطیلی لیگ بسکتبال زنان به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی گفت: اگر مرحله اول لیگ بعد از برگزاری اردوی تیم ملی انجام می‌شد، نظم بهتری در لیگ ایجاد می‌شد ولی ما همچنان تمرینات تیم را داریم.

سپاهان در گروه دوم لیگ برتر، با پاز، اکسون، گاز و پالایش نفت آبادان همگروه است و در اولین تجربه لیگ برتری، رقابت سختی با اکسون و آبادان خواهد داشت.

سیما مکارمی در این باره می‌گوید: تجربه‌اندوزی، چیزی است که به دنبال آن هستیم. قادر به پیش‌بینی نیستیم که در آینده، چه اتفاقی رخ می‌دهد. آن چه برای سپاهان مهم است این است که بهترین بازده خود را به نمایش بگذارد فارغ از هر نتیجه یا جایگاهی.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70550
  • نویسنده : گفتگو : الهه امامی | تنظیم : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.