16
گفتگو با سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان ایران

خودباوری در تیم ملی | متشرعی : در اردن به دنبال قهرمانی هستیم

  • کد خبر : 70866
  • 01 آبان 1400 - 17:26
خودباوری در تیم ملی | متشرعی : در اردن به دنبال قهرمانی هستیم
سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان عقیده دارد تیم ملی در سطح B آسیا در اردن به دنبال قهرمانی است. هدفی که اگر محقق شود ایران را به سطح A می برد.

به گزارش دختران قهرمان، مسابقات بسکتبال زنان سطح  B آسیا، ۱۷ تا ۲۳ آبان با حضور ایران و ۵ تیم دیگر و در ۲ گروه در اردن برگزار خواهد شد.

دختران بسکتبال ایران نیز خود را برای این مسابقات آماده می‌کنند و در این رقابت‌ها در گروه نخست با لبنان و سوریه همگروه هستند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان ایران، در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” از شرایط تیم ملی گفته است. تیمی که این روزها درگیر تمرین است و به زودی ایران را ترک خواهد کرد.

شایسته متشرعی عنوان کرد: در حال حاضر در اردوی چهارم خود هستیم که در پایان این اردو ۱۲ نفر نهایی را اعلام خواهیم کرد و ۳ نفر از بازیکنان فعلی خط خواهند خورد گرچه همه نفرات ما شایسته هستند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد ملی پوشان از لحاظ روحی و روانی و آمادگی جسمانی تقریباً در شرایط خوبی هستند و به آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات رسیده‌ایم و تیمی در اختیار داریم که توانایی‌های زیادی دارد.

او از برگزاری ۲ بازی تدارکاتی خبر داد و گفت:«هفته آینده دو بازی تدارکاتی در ترکیه خواهیم داشت و بعد بلافاصله مستقیم به اردن خواهیم رفت. سفر به ترکیه کمک مهمی به تیم ملی خواهد کرد.

متشرعی در ارتباط با وضعیت رقبای ایران اضافه کرد:«رقبای ایران، تیم‌های باکیفیتی هستند. امسال اندونزی هم به مسابقات اضافه شده است؛ این تیم یک بازیکن کانادایی الاصل باکیفیت دارد و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در بازی احتمالی رودررو با آن‌ها او را مهار کنیم.

ایران در اردن شانس قهرمانی و صعود به سطح A بسکتبال آسیا را دارد؟ شایسته متشرعی نسبت به این موضوع کاملاً خوش‌بین است و خودباوری در کلام او هویداست.

سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان می‌گوید:«با تمام توانمان در رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد و هدفمان قهرمانی در این رقابت‌ها است. امیدواریم با تلاش و همت بچه‌ها و برنامه‌هایی که تاکنون برایشان برنامه ریزی و کار کرده‌ایم، بتوانیم به این امر دست پیدا کنیم.»

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.