14
اعلام لیست نهایی تیم ملی بسکتبال بانوان

مژگان خدادادی، سارا اعتماد و ناهیده اسدی از تیم ملی خط خوردند

  • کد خبر : 70942
  • 03 آبان 1400 - 19:28
مژگان خدادادی، سارا اعتماد و ناهیده اسدی از تیم ملی خط خوردند
لیست نهایی تیم ملی بسکتبال بانوان برای حضور در کاپ آسیا در اردن اعلام شد و مژگان خدادادی، سارا اعتماد و ناهیده اسدی از تیم ملی خط خوردند.

به گزارش دختران قهرمان؛ شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان فهرست نهایی 12 بازیکن تیم ملی در مسابقات سطح B کاپ آسیا در اردن اعلام کرد.

بر این اساس روی نام مژگان خدادادی، سارا اعتماد و ناهیده اسدی قلم قرمز کشیده شده است. اتفاقی که در مراحل پیشین برای بازیکن باکیفیتی چون یاسمن محمدی هم رخ داده بود.

در همین حال، عسل پورحیدری، بازیکنی که شایسته متشرعی در ابتدای تشکیل اردوهای ملی اعلام کرده بود که به خاطر تجربه اش به تیم ملی دعوت شده همچنان در لیست تیم ملی بسکتبال هست و او مسافر اردن شده است.

منتقدان می گویند حضور عسل پورحیدری در لیست تیم ملی با توجه به عملکرد معمولی او در سال های اخیر با این موضوع که او دختر فریده شجاعی نایب رییس فدراسیون بسکتبال است نسبت مستقیم دارد. هیچ مقامی در این باره اظهار نظر نکرده است.

فرزانه فروتن فر که پیش بینی می شد یکی از خط خوردگان باشد در نهایت مزد زحماتش را گرفت و در تیم ملی ماند اما اعلام این لیست از سوی اهالی بسکتبال، سبب مقایسه فنی خط خوردگان و باقی ماندگان است.

با این وجود، تیم ملی به ترکیه سفر می کند و سپس عازم اردن می شود تا حضور در کاپ آسیا را تجربه کند جایی که چشم به درخشش بازیکنانی چون شادی عبدالوند ، معصومه اسماعیل زاده و دیگر باتجربه ها دارد و نیازمند حمایت است.

فهرست نهایی تیم ملی بسکتبال:

۱- معصومه اسماعیل زاده
۲- تینا عیساییان
۳-دلارام وکیلی
۴-فائزه شهریاری
۵-نگین رسولی
۶-آناهیس خداوردیان
۷-عسل پورحیدری
۸-شادی عبدالوند
۹-کیمیا یزدیان طهرانی
۱۰-شیدا شجاعی
۱۱-فرزانه فروتن فر
۱۲-آیدا گل محمدی

اردوی آمادگی تیم ملی بزگسالان جهت حضور در مسابقات کاپ آسیا، از روز چهارشنبه ۵ آبان تا سه‌شنبه ۱۱ آبان به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=70942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.