17
دختر زنجانی با انبوهی از توانایی

مورد عجیب زینب نوروزی : ملی پوش رویینگ و قهرمان دواتلون ایران!

  • کد خبر : 71245
  • 09 آبان 1400 - 7:38
مورد عجیب زینب نوروزی : ملی پوش رویینگ و قهرمان دواتلون ایران!
زینب نوروزی ملی پوش رویینگ ایران در اتفاقی جالب در مسابقات دواتلون قهرمانی کشور به مقام نخست رسید و چهره برتر این مسابقات در اصفهان لقب گرفت.

به گزارش دختران قهرمان؛ گرچه میدان رقابت در رشته دواتلون معمولاً متعلق به دوومیدانی کارها یا دوچرخه سواران است اما این بار زینب نوروزی ملی پوش رویینگ، معادلات را بر هم زد.

دختر زنجانی که همین چند ماه قبل گزینه حضور در المپیک توکیو بود و قایق او در مرحله انتخابی رویینگ المپیک همراه با کیمیا زارعی، در جایگاه سوم قرار گرفت این بار در دواتلون نشان داد که چه توانمندی‌هایی دارد.

او در جریان مرحله سوم و پایانی لیگ دواتلون کشور بالاتر از زهرا رییسی و حدیث نصر قهرمان شد تا نشان دهد قرار نیست قهرمانی در دواتلون فقط به دونده‌ها و رکابزن ها برسد.

آمادگی جسمانی بالا و تمرینات مداوم زینب، به او کمک کرده تا از نظر بدنی در اوج باشد و این شرایط ایده آل در رشته دواتلون که رشته‌ای مبتنی بر استقامت است، آثار خود را به نمایش گذاشته است.

نوروزی پیش از این که در رویینگ به تیم ملی برسد در رشته دواتلون فعالیت داشته اما حالا می گوید که رقابت در این رشته برایش جنبه تفریحی و دستگرمی دارد و رشته اصلی او همچنان رویینگ است.

او سال گذشته هم در لیگ دواتلون حضور داشت و رتبه دوم را کسب کرده بود و این بار در غیبا سپیده میریان نفر اول سال گذشته، به مقام قهرمانی رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.