11
تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در بنگلادش

هر چهار دختر کماندار ایران حذف شدند

  • کد خبر : 72553
  • 24 آبان 1400 - 14:18
هر چهار دختر کماندار ایران حذف شدند
رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در بنگلادش، با برگزاری مرحله حذفی کامپوند و ریکرو انفرادی ادامه یافت و نمایدگان کشورمان حذف شدند.

به گزارش دختران قهرمان، دومین روز مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا که در بنگلادش در حال برگزاری است، با رقابت کمانداران بانوی کشورمان در ریکرو و کامپوند انفرادی پیگیری شد.

مهتا عبدالهی در ریکرو و گیسا بایبوردی، راحله فارسی، کوثر خشنودی کیا در کامپوند به مصاف رقبا رفتند که هیچکدام نتوانستند راهی نیمه نهایی شوند.

حذف مهتا عبداللهی در ریکرو

مهتا عبداللهی نماینده کشورمان که در مرحله مقدماتی در جایگاه چهاردهم قرار گرفته بود، در دور نخست حذفی به مصاف کماندار ویتنامی رفت و با شکست 6 به 4 مقابل حریف، از گردونه مسابقات حذف شد.

شایستگی گیسا بایبوردی در کامپوند

در یک شانزدهم نهایی، کوثر خشنودی نیا ،توانست برابر حریف ویتنامی خود به برتری برسد و به دور بعد راه یابد. خوشنودی نیا در یک رقابت نزدیک توانست 145 به 144 نتیجه را به سود خودش رقم بزند.

راحله فارسی دیگر نماینده کشورمان نیز 144 به 137 کماندار قزاق را شکست دهد و راهی یک چهارم نهایی شود. گیسا بایبوردی سومین کماندار کامپوند کشورمان در این مرحله استراحت داشت.

در یک هشتم نهایی،  یونسوا از قزاقستان حریف گیسا بایبوردی بود. کماندار جوان کشورمان توانست با برتری 144 بر 142 مقابل حریف، به جمع هشت کماندار برتر آسیا صعود کند.

خشنودی کیا در این مرحله به مصاف کیم یون هی از کره جنوبی رفت و با شکست 143 بر 147، از دور مسابقات کنار رفت.

راحله فارسی نیز با شکست مقابل حریف هندی نتوانست به مرحله بعد صعود کند.

در یک چهارم نهایی، گیسا بایبوردی تنها کماندار کشورمان در این مرحله، به مصاف نماینده کره جنوبی و رنک 51 جهان رفت که در دور قبل خشنودی کیا را حذف کرده بود.

در پایان این رقابت حساس بایبوردی جوان با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 148 بر 147 نتیجه را به حریف واگذار و از راهیابی به نیمه نهایی باز ماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.