12
هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان

گروه بهمن ۹۰ امرتات ۵۴ | پیروزی با درخشش گلشید امیدیان

  • کد خبر : 73096
  • 03 آذر 1400 - 16:17
گروه بهمن ۹۰ امرتات ۵۴ | پیروزی با درخشش گلشید امیدیان
تیم‌های گروه بهمن و امرتات در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری گروه بهمن همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، در هفته پنجم از گروه یک لیگ برتر بسکتبال بانوان، تیم های گروه بهمن و امرتات از ساعت 13:30 روز چهارشنبه 3 آذر در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال به مصاف هم رفتند.

شاگردان طائرپور تا پیش از این بازی با 7 امتیاز، رده دوم گروه یک را در اختیار داشتند و امرتات نیز با هدایت فرزانه جمامی با 5 امتیاز در رده پنجم جای گرفته بودند.

در پایان این دیدار، گروه بهمن در روزی که گلشید امیدیان فوق العاده بود و دلارام وکیلی نیز عملکرد خوبی داشت، توانست 90 بر 54 فاتح میدان شود و چهارمین پیروزی خود در لیگ امسال را بدست بیاورد.

بهمن در کوارتر نخست شروعی قاطع داشت و 23 بر 9 به برتری رسید و در کوارتر دوم نیز 23 بر 16 پیروز شد تا در مجموع در نیمه نخست 46 بر 25 فاتح بخش اول بازی شود.

در نیمه اول گلشید امیدیان، سنتر گروه بهمن، با 13 امتیاز، 9 ریباند، یک پاس منجر به گل، یک توپ ربایی و کارایی 14 موثر ترین بازیکن میدان بود.

در ترکیب امرتات نیز مریم شیرازی با کسب 10 امتیاز، یک ریباند، یک پاس منجر به گل، 2 توپ ربایی و کارایی 9 موثر ترین بازیکن تیمش بود.

گروه بهمن در نیمه دوم نیز تیم برتر میدان بود. پیروزی 26 بر 15 در کوارتر سوم و 18 بر 14 در کوارتر چهارم این تیم را در نهایت 90 بر 54 فاتح میدان کرد.

در این دیدار، گلشید امیدیان، سنتر گروه بهمن، عملکردی فوق العاده را از خود به نمایش گذاشت؛ او با کسب 32 امتیاز، 19 ریباند، 2 پاس منجر به گل، یک توپ ربایی و یک بلاک شات، توانست دبل دبل کند.

دلارام وکیلی، بازیکن ملی پوش بهمن نیز با 15 امتیاز، 12 ریباند، 2 پاس منجر به گل، 3 بلاک و کارایی 24 عملکرد درخشانی داشت و دیگر بازیکنی بود که دبل دبل کرد.

فاطمه شهریاری و یاسمن محمدی با 11 و شکیبا کائید نیز 10 امتیاز برای گروه بهمن بدست آوردند.

در تیم امرتات نیز، مریم عدالت کار مقدم با کسب 11 امتیاز و 10 ریباند، توانست سومین بازیکنی باشد که امروز دبل دبل کرد.

زهرا عباس نژاد با 18 امتیاز، 7 ریباند، یک پاس منجر به گل، 2 توپ ربایی و کارایی 14 موثرترین بازیکن تیمش بود اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.