13
هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان

شهرداری گرگان ۶۷ سپهرداد ۳۷ | سپهرداد به هیچ تیمی نه نمی‌گوید!

  • کد خبر : 73309
  • 05 آذر 1400 - 16:23
شهرداری گرگان ۶۷ سپهرداد ۳۷ | سپهرداد به هیچ تیمی نه نمی‌گوید!
در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان شهرداری گرگان و سپهرداد به مصاف هم رفتند که گرگانی ها با برتری مقابل حریف، چهارمین برد خود را بدست آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، تیم های شهرداری گرگان و سپهرداد تهران، در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال از ساعت 13:30 روز جمعه 5 آذر به مصاف هم رفتند.

شهرداری گرگان به دنبال کسب چهارمین پیروزی فصل خود بود. در سوی دیگر نیز سپهرداد در تلاش برای کسب اولین برد خود بعد از پنج شکست متوالی در لیگ امسال بود.

نیکا بیک لیکلی، سرمربی گرگانی ها، نیکو فتاحیان، فاطمه گلابگی، نیلوفر مفیدی، مریم حبیبی زاده و پریسا کرمی را در ترکیب آغاز کننده خود قرار داد.

در سوی دیگر نیز مریم محمدبیگی، سارا اللهیار، آرزو آرامش، فائزه ایزدی و فاطمه بیدار با نظر پوران عباسی، سرمربی سپهرداد، آغاز کننده بازی بودند.

کوارتر اول؛ برتری گرگان با 10 امتیاز اختلاف

در 10 دقیقه اول، مشکی پوشان شهرداری گرگان عملکرد بهتری داشتند و توانستند از حریف پیش بیفتند. این کوارتر را بانوان شهر گرگان 23 بر 13 به سود خود خاتمه دادند.

کوارتر دوم؛ جاده پیروزی گرگانی ها هموارتر شد

در این کوارتر نیز شاگردان بیک لیکلی عملکرد خوبی داشتند و توانستند 15 بر 8 نتیجه را به سود خود رقم بزنند.

نیمه اول با برتری 38 بر 21 شهرداری گرگان به اتمام رسید. در این نیمه فاطمه گلابگیر، اسمال فوروارد گرگان، با کسب 9 امتیاز، 4 ریباند، 3 پاس منجر به گل، 3 توپ ربایی و کارایی 15 بهترین بازیکن زمین بود.

کوارتر سوم؛ خیال بیک لیکلی از برد راحت شد

در پایان این کوارتر نیز مانند دو کوارتر قبلی، بازیکنان شهرداری گرگان تیم برتر زمین بودند و 15 بر 5 پیروز شدند.

بدین ترتیب نتیجه 53 بر 26 روی اسکوربورد نقش بست تا هم خیال نیکا بیک لیکلی از برد راحت شود و هم سپهرداد امیدی برای برگشت به بازی نداشته باشد.

کوارتر چهارم؛ سپهرداد این کوارتر را آبرومندانه باخت

سپهرداد در این کوارتر بهتر از 3 کوارتر قبلی ظاهر شد. اما باز هم زورش به گرگانی ها نرسید. این کوارتر نیز با برتری 14 بر 11 بانوان شهر گرگان همراه بود.

بدین ترتیب شاگردان نیکا بیک لیکلی در شهرداری گرگان، با ثبت اختلاف 30 امتیازی، 67 بر 37 گاز را شکست دادند تا چهارمین پیروزی خود را در لیگ امسال بدست بیاورند.

سپهرداد نیز ششمین شکست خود را متحمل شد تا همچنان قعرنشین گروه یک باقی بماند.

در این دیدار، فاطمه گلابگیر از شهرداری گرگان، با 11 امتیاز، 9 ریباند، 4 پاس منجر به گل، 4 توپ ربایی و کارایی 21، بهترین بازیکن زمین شد.

پریسا کرمی بازیکن تیم شهرداری گرگان نیز 12 امتیاز، 4 ریباند، 5 پاس منجر به گل و 2 توپ ربایی ثثبت کرد و امتیاز آورترین بازیکن زمین لقب گرفت.

در سوی مقابل نیز فائزه ایزدی با 6 امتیاز، 4 ریباند، یک پاس منجر به گل، 2 توپ ربایی و کارایی 10 بهترین بازیکن سپهرداد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.