12
هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان

پالایش نفت آبادان ۷۱ پاز ۵۰ | پیروزی با توپ ربایی های اسدی و خدادادی

  • کد خبر : 73660
  • 12 آذر 1400 - 17:07
پالایش نفت آبادان ۷۱ پاز ۵۰ | پیروزی با توپ ربایی های اسدی و خدادادی
دیدار تیم‌های پاز تهران و پالایش نفت آبادان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر بسکتبال در گروه دو، با برتری شاگردان مدینه آلبوعلی در نفت آبادان همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم‌های پاز تهران و پالایش نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال زنان از ساعت ۱۳:۳۰ جمعه ۱۲ آذر در تالار بسکتبال آزادی به مصاف هم رفتند.

دیدار رفت دو تیم با برتری ۸۳ بر ۵۸ نفت آبادان به پایان رسیده بود. پالایش نفت بدون ساغر آجیلی که در بازی با سپاهان آسیب دیده بود وارد زمین شد.

در این دیدار هم آبادانی ها همانند بازی رفت، 71 بر 50 توانستند پاز را شکست دهند و با ثبت چهارمین برد خود در جدول رده‌بندی ۹ امتیازی شوند.

نفت آبادان کوارتر های اول، سوم و چهارم را با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۷ و ۲۵-۱۵ به سود خود به پایان رساندند و پاز در کوارتر دوم با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ پیروز شد اما این برای پیروزی پاز کافی نبود.

انیس مرادی ستاره فصل گذشته نارسینا باز هم برای نفت آبادان دبل دبل کرد و با ۱۳ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۳، بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

علاوه بر مرادی، ۳ بازیکن دیگر نفت آبادان نیز امتیازات خود را دو رقمی کردند؛ محدثه قسمی ۱۴، ناهیده اسدی ۱۴ و الناز سیاهی نیز ۱۲ امتیاز کسب کردند.

مژگان خدادادی، کاپیتان آبادانی ها هم توانست ۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۸ توپ ربایی! را به ثبت رساند.

در طرف مقابل نیز سوگند قائدعلم، با کسب ۱۷ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ توپ ربایی و کارایی ۱۰، امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

پالایش نفت آبادان با این برد در صدر جدول گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایستاد در حالی که موقعیت این تیم توسط اکسون که یک بازی کمتر انجام داده، مورد تهدید است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.