13
هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان

شهرداری گرگان ۶۶ امرتات ۶۱ | گرگان برنده جدال در اورتایم

  • کد خبر : 73854
  • 17 آذر 1400 - 17:43
شهرداری گرگان ۶۶ امرتات ۶۱ | گرگان برنده جدال در اورتایم
شهرداری گرگان در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان در یک بازی نزدیک و پایاپای در اورتایم از سد امرتات عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز دنبال شد و در یکی از بازی‌ها تیم شهرداری گرگان از سد امرتات تهران گذشت.

در این بازی که در سالن شهید کشوری شهر قدس برگزار شد شاگردان نیکا بیک لیکلی در شهرداری گرگان در یک بازی نزدیک ۶۶ بر ۶۱ حریف خود را شکست دادند.

گرگان در کوارتر اول ۱۲ بر ۴ و در کوارتر دوم ۹ بر ۷ پیروز شد و شروع خوبی داشت اما در سوم ۱۳ بر ۱۸ بازنده شد تا با بیم و امید قدم به کوارتر پایانی بگذارد.

در کوارتر چهارم بازگشت فوق‌العاده امرتات با پیروزی ۲۴ بر ۱۹ این تیم همراه شد در حالی که ثانیه‌های پایانی این کوارتر سراسر جذابیت بود.

در فاصله ۶ ثانیه به پایان بازی گرگان ۵۳ بر ۵۰ از امرتات پیش افتاد اما پرتاب سه امتیازی نگین یزدان پناه در آخرین ثانیه مسابقه امرتات را به نحو شگفت‌انگیزی از شکست رهانید.

در اورتایم اما این تیم شهرداری گرگان بود که هوشیارتر عمل کرد و با پیروزی ۱۳ بر ۸ در وقت اضافه کار را تمام کرد.

مریم حبیبی زاده از تیم شهرداری گرگان با ۱۲ امتیاز و ۲۱ ریباند و نگین یزدان پناه از امرتات با ۲۰ امتیاز و ۱۱ ریباند دبل دبل کردند.

یزدان پناه در روز درخشان خود پس از آن ۳ امتیازی نجات بخش و دبل دبل، با همین ۲۰ امتیاز، پوئن آورترین بازیکن میدان هم بود.

زهرا عباس نژاد با ۱۷ و مریم شیرازی با کسب ۱۰ و تیام پرویتی با ۷ پوئن، دیگر بازیکنان امتیازآور تیم امرتات در این مسابقه نفس‌گیر بودند. عباس نژاد برای دبل دبل فقط یک ریباند کم آورد.

در ترکیب تیم برنده، فاطمه گلابگیر با ۱۵ و غزل ملکی با ۱۴ امتیاز (علاوه بر مریم حبیبی زاده) چهره‌های موفق تیمشان در کسب امتیاز بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.