15
هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان

شیمیدر ۶۰ گروه بهمن ۴۹ | تکرار شکست قهرمان به دست صدرنشین

  • کد خبر : 73863
  • 17 آذر 1400 - 18:26
شیمیدر ۶۰ گروه بهمن ۴۹ | تکرار شکست قهرمان به دست صدرنشین
شیمیدر بار دیگر گروه بهمن مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال زنان را شکست داد تا همچنان بی‌رقیب در صدر جدول گروه یک باقی بماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز با برتری شیمیدر برابر گروه بهمن در مهم‌ترین مسابقه این هفته از گروه یک پایان یافت.

شیمیدر در سالن شهید کشوری شهر قدس به مصاف گروه بهمن، مدافع عنوان قهرمانی رفت و در یک بازی نزدیک و سطح بالا بین ستاره‌های ملی پوش حریفش را ۶۰  بر ۴۹ شکست داد.

در این بازی شیمیدر با هدایت شایسته متشرعی و با ترکیب اولیه آناهیس خداوردیان، شادی عبدالوند، معصومه اسماعیل زاده، فائزه شهریاری و کاپیتان تینا عیساییان به میدان آمد.

کیمیا یزدیان طهرانی و یلنا نیک پالوئیچ بازیکن جدید خارجی شیمیدر  به همراه آیدا گل محمدی در جریان بازی به کمک شیمیدر آمدند. وانه خیچومیان نیز زمان کوتاهی فرصت بازی پیدا کرد.

گروه بهمن نیز در ترکیب اولیه خود فاطمه شهریاری، کاپیتان دلارام وکیلی، شکیبا کائید، گلشید امیدیان و روژانو محمودی را در اختیار داشت. فریناز طائرپور همچنین از یاسمن محمدی، زهرا قیس و ریحانه حشمتی در این بازی استفاده کرد.

در کوارتر اول بازی، گروه بهمن شروع بهتری داشت و برتری 13 بر 9 این تیم را به جبران شکست در بازی رفت امیدوار کرد.

در کوارتر دوم برتری ۱۲ بر ۱۱ به سود شیمیدر رقم خورد تا در نیمه نخست، گروه بهمن با حاشیه امنیت کمرنگ ۳ امتیازی و برنده به رختکن برود.

در این شرایط آشکار بود که نیمه دومی جذاب و پرحادثه در پیش است اما نه چنان که واقعاً در کوارتر سوم رخ داد. در این کوارتر نمایش طوفانی شیمیدر سبب شد این تیم ۲۴ بر ۱۱ پیروز شود.

بدین ترتیب شیمیدر عقب افتادگی ۳ امتیازی را جبران کرد  و با اختلاف برتری ۱۰ امتیازی و با نتیجه ۴۵ بر ۳۵ کوارتر سوم را به پایان برد.

در کوارتر چهارم شیمیدر برتری خود را حفظ کرد و این کوارتر را هم 15 بر 15 به سود خود پایان داد. تلاش بهمن برای بازگشت بی نتیجه بود و  اختلاف امتیاز، برتری روانی را به سود تیم متشرعی متمایل کرده بود.

در نهایت شیمیدر همانند بازی رفت، پیروز این مسابقه شد تا با ۱۴ امتیاز در صدر جدول گروه یک قرار گیرد. گروه بهمن با ۱۲ امتیاز دوم است

کیمیا یزدیان طهرانی بازیکن سابق گروه بهمن و حال حاضر شیمیدر در این بازی برابر تیم سابق خود دبل دبل کرد و 14 امتیاز و 10 ریباند ثبت کرد.

شادی عبدالوند اما با 20 پوئن، امتیاز آورترین بازیکن میدان شد. یلنا نیک پالوئیچ هم 11 امتیاز برای تیم شایسته متشرعی به ثبت رساند.

در گروه بهمن، دلارام وکیلی و گلشید امیدیان با 12 و 10 و یاسمن محمدی با 9 امتیاز، بهترین عملکرد را در کسب امتیاز داشتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.