14
دیدار معوقه لیگ برتر بسکتبال زنان

اکسون ۹۹ پاز ۳۱ | پیروزی با درخشش اعتماد و محسنی

  • کد خبر : 73918
  • 19 آذر 1400 - 9:50
اکسون ۹۹ پاز ۳۱ | پیروزی با درخشش اعتماد و محسنی
در دیداری معوقه از گروه دوم لیگ برتر بسکتبال زنان تیم اکسون پنج شنبه شب با درخشش سارا اعتماد و غزل محسنی از سد پاز تهران گذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دیدار معوقه تیم های اکسون و پاز از هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی قاطع تیم بسکتبال بانوان اکسون پایان یافت.

تیم بسکتبال اکسون پنج شنبه 18 آذر در سالن بسکتبال آزادی تهران به مصاف تیم پاز تهران رفت و این تیم را ۹۹ بر ۳۱ شکست داد و به صدر جدول گروه دوم صعود کرد.

در این بازی شاگردان آزاده زمان پور کار ساده ای در پیش داشتند و برتری 32 بر 5 و 22 بر 4 در کوارترهای اول و دوم و نتیجه 54 بر 9 در نیمه نخست گویای یک طرفه بودن این بازی بود.

در کوارتر سوم اکسون 23 بر 3 پیروز شد و کوارتر چهارم تنها کوارتری بود که رقابت نزدیکتری در امتیازات شکل گرفت اما اکسون این کوارتر را نیز 22 بر 19 به سود خود پایان داد.

کسب مجموع 12 امتیاز در 3 کوارتر یکی از ضعیف ترین عملکردهای حضور پاز در ادوار لیگ برتر بسکتبال بانوان را رقم زد و شب تلخی برای این تیم سپری شد.

غزل محسنی در مدت 19 دقیقه حضور در میدان 22 امتیاز کسب کرد، 10 ریباند و 4 توپ ربایی به جا گذاشت و با ثبت دبل دبل به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شد.

سارا اعتماد بازیکن مجرب پست سنتر تیم اکسون در 32 دقیقه حضور در زمین، 20 امتیاز و آمار خیره کننده 20 ریباند و دبل دبل را برای تیمش ثبت کرد.

کاپیتان سحر نجفی 14، شیدا شجاعی 12 و نگین رسولی 9 امتیاز برای تیم بسکتبال زنان اکسون به دست آوردند.

اکسون در گروه دوم لیگ برتر 10 امتیازی و بی شکست است و در صدر جدول قرار گرفته است. پاز نیز با 6 امتیاز در رده چهارم است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.