12
هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان

گروه بهمن ۱۰۳ سپهرداد ۴۶ | عطر خوش نسترن

  • کد خبر : 73987
  • 19 آذر 1400 - 15:31
گروه بهمن ۱۰۳ سپهرداد ۴۶ | عطر خوش نسترن
گروه بهمن در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان موفق شد با دبل دبل عسل نسترن طهرانی و 23 امتیاز از فائزه باستانی سپهرداد را شکست دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه یک امروز برگزار شد و در تهران تیم گروه بهمن برابر تیم قعرنشین سپهرداد به پیروزی رسید.

در این بازی گروه بهمن با هدایت فریناز طائرپور 103 بر 46 سپهرداد را شکست داد تا ششمین پیروزی فصل را در دور گروهی به دست بیاورد.

گروه بهمن در این بازی در کوارترهای اول و دوم، برتری 30 بر 6 و 17 بر 10 را ثبت کرد. همچنین کوارترهای بعدی با برد 28 بر 10 و 28 بر 20 این تیم همراه بود.

مدافع عنوان قهرمانی امروز بدون کاپیتان دلارام وکیلی به میدان رفت و علاوه بر وکیلی، ریحانه حشمتی نیز در ترکیب تیمش حاضر نشد و گلشید امیدیان نیز فقط 3 دقیقه در زمین حضور داشت.

در روزی که عسل نسترن طهرانی بازیکن خوش آتیه بسکتبال ایران فرصت بازی بیشتری داشت ، با 21 امتیاز و 22 ریباند درخشید و دبل دبل کرد.

با این حال، امتیازآورترین بازیکن میدان فائزه باستانی بود که در 30 دقیقه حضور در زمین 23 امتیاز کسب کرد و 7 ریباند و 5 پاس گل نیز به جا گذاشت.

ریحانه صالحی با 17 و زهرا قیس با 14 امتیاز به همراه فاطمه شهریاری با 11 امتیاز، دیگر نفراتی بودند که بیش از 10 امتیاز برای گروه بهمن به دست آوردند.

چهره برجسته سپهرداد در این بازی، فائزه اسلامی بازیکن سابق پاز بود. او 17 امتیاز برای تیمش به دست آورد، 7 ریباند داشت و 3 توپ ربایی و 2 بلاک شات نیز به ثبت رساند.

همچنین باید به آمار 13 ریباند سنتر تیم سپهرداد، آرزو آرامش نیز اشاره کرد. او 6 امتیاز نیز برای سپهرداد کسب کرد.

گروه بهمن با این پیروزی با 14 امتیاز در رده دوم جدول گروه یک باقی ماند و 2 بازی دیگر تا پایان دور گروهی در پیش دارد. سپهرداد نیز بدون برد در قعر جدول است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.