15
هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال بانوان

سپاهان ۶۵ پاز تهران ۴۷ | سومین برد در جیب سیما مکارمی

  • کد خبر : 74235
  • 24 آذر 1400 - 15:59
سپاهان ۶۵  پاز تهران ۴۷ | سومین برد در جیب سیما مکارمی
دیدار تیم های پاز تهران و سپاهان اصفهان از هفته هفتم گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان با برتری سپاهان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“؛ هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه ب، با دیدار تیم های زنان پاز تهران وسپاهان اصفهان ادامه یافت. این بازی از ساعت 13 چهارشنبه 24 آذر آغاز شد.

دیدار رفت را سپاهان 66 بر 56 به سود خود رقم زده بود. سپاهان با 2 برد از 4 بازی  و 6 امتیاز جایگاه سوم گروه ب را در اختیار داشت. در سمت دیگر نیز پاز از 5 بازی این فصل خود، یک بازی را پیروز شده بود و به دنبال ثبت دومین برد خود بود.

سیما مکارمی سرمربی سپاهان، سمیه و سمانه ثابت زاده، نرجس اعرابی، سحر گودرزی و زهرا حق جو را در ترکیب اولیه خود قرار داده بود.

پیونیک آراکلیان، عاطفه محراب بیگی، سوگند قائد علم، سیمین حبیبی عصر و یاسمن زینلی با نظر مهسا حسینی، 5 بازیکن آغاز کننده پاز بودند.

کوارتر اول؛ برتری دو امتیازی سپاهان

هیچکدام از تیم ها نمی خواستند قافیه را در کوارتر اول به حریف ببازند. در ابتدای کار اما این سپاهان بود که با عملکرد مثبت سمانه ثابت زاده و زهرا حق جو پیش افتاد.

در ادامه محدودیت خطای سپاهان به پایان رسید و پاز 6 امتیاز از 12 امتیاز خود را از پرتاب های پنالتی بدست آورد. کوارتر اول 14 بر 12 به سود اصفهانی ها به پایان رسید.

کوارتر دوم؛ برتری قاطع سپاهان با تعویض های طلایی

بازی خوب دو یار تعویضی مکارمی، کمند درستاران و پریسا رهنما، در این کوارتر جریان بازی را به سود تیم بسکتبال بانوان سپاهان رقم زد.

در ادامه نیز برتری سپاهان ادامه داشت تا 10 دقیقه دوم بازی با برتری 20 بر 8 شاگردان سیما مکارمی همراه شود. 4 شوت سه امتیازی در این کوارتر به ثبت رسید؛ هر تیم دو شوت

سپاهان نیمه نخست را 34 بر 20 به سود خود پایان داد. در این نیمه سمانه ثابت زاده با 5 امتیاز، 4 ریباند، یک توپ ربایی و کارایی 10 بهترین بازیکن زمین بود.

نیمه دوم ؛ تلاش نافرجام پاز

سومین کوارتر را نیز سپاهان برد. شوت 3 امتیازی سحر گودرزی آخرین امتیاز ثبت شده در این کوارتر بود تا 18 بر 12 مشکی و طلایی پوشان سپاهان پیروز شوند.

در کوارتر چهارم، پاز بازی بهتری نسبت به کوارتر های قبلی به نمایش گذاشت. با وجود اینکه نتیجه 10 دقیقه پایانی 15 بر 13 به سود پاز رقم خورد اما در پایان این سپاهان بود که با برتری 65 بر 47 سومین پیروزی فصل خود را جشن گرفت.

در پایان این دیدار، پریسا رهنما و سمانه ثابت زاده بهترین بازیکنان زمین بودند. سمانه در نزدیک به 20 دقیقه حضورش در زمین، 5 امتیاز، 10 ریباند، یک توپ ربایی و کارایی 15 را به ثبت رساند.

پریسا رهنما در 19دقیقه حضور در زمین، 14 امتیاز، 3 ریباند، 2 پاس منجر به گل، 2 توپ ربایی و کارایی 15 را ثبت کرد. او امتیاز آورترین بازیکن زمین نیز بود.

سحر گودرزی نیز با 13 امتیاز، 4 ریباند، 5 پاس منجر به گل، یک توپ ربایی و یک بلاک شات نقش مهمی در برد امروز تیمش داشت.

مهسا عامریان در ترکیب پاز نیز با 12 امتیاز، بیشتر از سایر هم تیمی هایش امتیاز گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.