17
هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان

نفت آبادان ۹۷ گاز ۴۱ | بازگشت به ریل با دبل دبل انیس مرادی

  • کد خبر : 74376
  • 26 آذر 1400 - 16:09
نفت آبادان ۹۷ گاز ۴۱ | بازگشت به ریل با دبل دبل انیس مرادی
هفتم هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان با برگزاری دیدار گاز تهران و پالایش نفت آبادان پیگیری شد که با برتری قاطع شاگردان مدینه آلبوعلی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه ۲، تیم‌های گاز تهران و پالایش نفت آبادان از ساعت ۱۳ جمعه ۲۶ آذر در سالن شهر قدس به مصاف هم رفتند.

نفت آبادان که هفته قبل مغلوب اکسون تهران شده بود، به دنبال این بود تا با کسب برتری در این دیدار، دوباره روی ریل پیروزی قرار بگیرد

همانطور که انتظار می‌رفت، نفت آبادان در یک بازی کاملاً برتر توانست گاز را با نتیجه ۹۷ بر ۴۱، مقتدرانه شکست دهد و پنجمین پیروزی فصل را جشن بگیرد.

گاز نیز درحالی‌که حتی نتوانسته بود لیست ۱۲ نفره خود را تکمیل کند و ۹ بازیکن در لیست خود داشت، باز هم باخت تا ششمین شکست را متحمل شود. شکستی که مورد انتظار بود.

هر چهار کوارتر این بازی به سود آبادانی ها به پایان رسید؛ کوارتر اول ۲۵ بر ۱۵، کوارتر دوم ۱۷ بر ۹، کوارتر سوم ۲۶ بر ۶ و کوارتر چهارم ۲۹ بر ۱۱.

در این دیدار، انیس مرادی باز هم خوش درخشید و با کارایی ۳۳ بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

انیس با کسب ۲۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان نیز بود. او همچنین ۱۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و یک بلاک شات نیز به‌دست آورد.

مژگان خدادادی، کاپیتان نفت آبادان نیز با ۱۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی، یک بلاک شات و کارایی ۲۰ دومین بازیکن مؤثر تیمش بود. مژگان ۱۶ دقیقه در زمین حضور داشت.

محدثه قسمی ۱۲، مریم جانکی ۱۱، ترنم شاهین زاده و ناهیده اسدی نیز هر کدام ۱۰ امتیاز برای نفت آبادان کسب کردند.

در سوی دیگر نیز المیرا اربابی نژاد با ۱۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و کارایی ۹ عملکرد خوبی داشت و بهترین بازیکن تیمش بود.

مدینه آلبوعلی در بازی امروز به ساغر آجیلی استراحت داده بود اما از هر ۱۱ بازیکن دیگر خود بیشتر از ۱۰ دقیقه بازی گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.