20
هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان

گروه بهمن 65 شهرداری گرگان 33 | روز رونمایی از خرید آمریکایی

  • کد خبر : 74550
  • 01 دی 1400 - 21:58
گروه بهمن 65 شهرداری گرگان 33 | روز رونمایی از خرید آمریکایی
در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان گروه بهمن برابر شهرداری گرگان به پیروزی رسید. شوماری هریس آمریکایی نیز اولین بازی خود را برای بهمن انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان با جدال شهرداری گرگان و گروه بهمن آغاز شد. پیش از این دیدار، گروه بهمن با 14 امتیاز در رده دوم گروه یک قرار داشت و گرگان نیز با 13 امتیاز سومین تیم جدول بود.

فریناز طائرپور، گروه بهمن را با ترکیب دلارام وکیلی، شکیبا کائید، یاسمن محمدی، روژانو محمودی و گلشید امیدیان روانه زمین کرد.

در سوی دیگر با نظر نیکا بیک لیکلی، نیکو فتاحیان، فاطمه گلابگیر، زهرا سوخته سرایی، مریم حبیبی زاده و پریسا کرمی، 5 بازیکن آغاز کننده گرگانی ها بودند.

کوارتر اول؛ سلام هریس با شوت 3 امتیازی

کوارتر اول با برتری کامل گروه بهمن همراه بود و برتری خود را از همان ابتدای بازی نشان دادند. شهرداری گرگان در حمله و دفاع عملکرد ضعیفی داشت و در 10 دقیقه اول تنها 6 امتیاز کسب کرد.

در اواسط کوارتر اول، شوماری هریس، گارد راس آمریکایی جدید گروه بهمن به زمین آمد و در همان بدو ورودش، اولین 3 امتیازی خود را در لیگ امسال ثبت کرد.

هریس 10 امتیاز در این کوارتر گرفت ( 100 درصد موفقیت در همه پرتاب ها! ). لیگ با حضور او جذاب تر خواهد بود. بهمن کوارتر نخست را 20 بر 6 برد.

کوارتر دوم؛ افزایش اختلاف به 27 امتیاز

در کوارتر دوم نیز روند بازی تغییری نکرد. گروه بهمن بازی خوب کوارتر اول را تکرار کرد تا 10 دقیقه دوم نیز با برتری 25 بر 12 آنها همراه شود.

دلارام وکیلی، گلشید امیدیان و شوماری هریس در نیمه اول عملکرد خوبی داشتند و توانستند امتیازات خود را 2 رقمی کنند. گروه بهمن نیمه نخست را 45 بر 18 به سود خود خاتمه داد.

نیمه دوم؛ سرد و کسل کننده

در نیمه دوم دو تیم عملکرد خوبی نداشتند. در 20 دقیقه بازی دو تیم در مجموع تنها 35 امتیاز کسب کردند.

گروه بهمن کوارتر اول را 10 بر 9 و کوارتر دوم را 10 بر 6 به سود خود خاتمه داد تا در پایان با برتری 65 بر 33 پیروز میدان لقب بگیرد و هفتمین برد فصل را کسب کنند.

شاگردان نیکا بیک لیکلی در شهرداری گرگان نیز روند شکست برابر مدعیان را ادامه دادند و چهارمین شکست فصل را تجربه کردند.

در این دیدار شوماری هریس، گارد راس گروه بهمن، با 19 امتیاز، 4 ریباند، 3 پاس منجر به گل، 4 توپ ربایی و کارایی 21 بهترین و امتیازآورترین بازیکن زمین بود.

دلارام وکیلی و گلشید امیدیان هر کدام با 11 امتیاز و 10 ریباند دبل دبل کردند و نقشی موثر در این پیروزی برای گروه بهمن داشتند.

پریسا کرمی، کاپیتان شهرداری گرگان، تنها بازیکن گرگان بود که امتیازات خود را دورقمی کرد: 11 امتیاز

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.