14
هفته دهم لیگ برتر بسکتبال زنان

گروه بهمن ۷۴ امرتات ۴۸ | سلام به پلی آف با دست‌های امیدیان و هریس

  • کد خبر : 74694
  • 03 دی 1400 - 15:24
گروه بهمن ۷۴ امرتات ۴۸ | سلام به پلی آف با دست‌های امیدیان و هریس
در هفته دهم و پایانی مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه یک، تیم گروه بهمن برابر امرتات به پیروزی رسید و به عنوان تیم دوم راهی پلی آف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز به انجام رسید و از گروه یک تیم گروه بهمن از سد تیم امرتات تهران عبور کرد.

در این بازی که در سالن کشوری شهر قدس برگزار شد تیم گروه بهمن 74 بر 48 فاتح این بازی شد و با رتبه دوم گروه یک، به پلی آف راه یافت.

گروه بهمن در بازی امروز در کوارتر نخست 17 بر 14، در کوارتر دوم 16 بر 3، در کوارتر سوم 20 بر 15 و در کوارتر چهارم 21 بر 16 پیروز میدان بود.

فریناز طائرپور سرمربی تیم بانوان گروه بهمن ترکیب اولیه کاپیتان دلارام وکیلی (34 دقیقه)، شکیبا کائید (24 دقیقه)، گلشید امیدیان (37 دقیقه)، عسل نسترن طهرانی (10 دقیقه) و روژانو محمودی (26 دقیقه) را به میدان فرستاد.

شوماری هریس گارد راس آمریکایی گروه بهمن نیز امروز 33 دقیقه برای تیم جدیدش بازی کرد. طائرپور همچنین از فاطمه شهریاری و یاسمن محمدی نیز بازی گرفت.

تنها دبل دبل این بازی توسط گلشید امیدیان ثبت شد. یار بلند قامت بهمن 25 امتیاز، 10 ریباند و 4 پاس منجر به گل ثبت کرد.

شوماری هریس نیز با 21 امتیاز،7 ریباند و 4 توپ ربایی روز درخشانی را در دومین حضور با پیراهن گروه بهمن در لیگ برتر بسکتبال بانوان سپری کرد.

در ترکیب تیم امرتات، زهرا عباس نژاد که در بازی قبل ستاره تیمش بود 10 امتیاز، 4 پاس منجر به گل و 5 توپ ربایی ثبت کرد و نگین یزدان پناه با 11 امتیاز و 8 ریباند روز خوبی داشت.

امرتات با هدایت فرزانه جمامی با این شکست با 13 امتیاز و رتبه چهارم گروه یک به کار خود در مرحله گروهی پایان داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.