11
یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان

شیمیدر ۸۰ پاز ۲۲ | پیروزی آسان شیمیدر در آغاز پلی آف

  • کد خبر : 75894
  • 22 دی 1400 - 15:15
شیمیدر ۸۰ پاز ۲۲ | پیروزی آسان شیمیدر در آغاز پلی آف
تیم بسکتبال زنان شیمیدر قم در آغاز پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان در یک بازی آسان و یک طرفه تیم بسکتبال پاز را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان امروز آغاز شد و در نخستین رویارویی تیم بانوان شیمیدر و پاز، برتری از آن شیمیدر بود.

در این بازی که در سالن شهید کشوری شهر قدس برگزار شد تیم شیمیدر با هدایت شایسته متشرعی به راحتی و ۸۰ بر ۲۲ پاز را شکست داد.

شیمیدر که به عنوان تیم نخست گروه یک راهی پلی‌آف شده بود امروز در کوارترهای اول و دوم فاصله‌اش را با حریف نشان داد و به ترتیب ۲۶ بر ۴ و ۱۸ بر ۶ به برتری رسید.

پس از پیروزی ۴۴ بر ۱۰ در نیمه نخست، اوضاع در نیمه دوم نیز تغییر چندانی نکرد و شیمیدر در کوارترهای سوم و چهارم به ترتیب ۲۱ بر ۷ و ۱۵ بر ۵ تیم برتر میدان شد.

شیمیدر در ترکیب آغازین امروز خود شکیلا نان، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان طهرانی، یلنا نیک پالیه ویچ و تینا عیساییان را به کار گرفت.

آیدا گل محمدی، آناهیس خداوردیان، فائزه شهریاری به ترکیب شیمیدر اضافه شدند و متشرعی همچنین حدود ۸ دقیقه از وانه خیچومیان و مهلا طاهری و ۲ دقیقه از نیناره زاکانی استفاده کرد. مهسا تقی زاده گارد رأس شیمیدر نیز امروز به دلیل مصدومین به میدان نرفت.

۳ بازیکن تیم بسکتبال بانوان شیمیدر امروز دبل دبل کردند. شکیلا نان با ۱۳ امتیاز و ۱۰ ریباند، کیمیا یزدیان طهرانی با ۱۶ امتیاز و ۱۱ ریباند و یلنا نیک پالیه ویچ با ۱۲ امتیاز و ۱۳ پاس منجر به گل.

همچنین کیمیا یزدیان طهرانی با همین ۱۶ امتیاز، پوئن آورترین بازیکن میدان بود. او ۲۶ دقیقه برای شیمیدر بازی کرد و ۳ توپ ربایی نیز داشت.

در ترکیب تیم پاز، مهسا عامریان در ۲۱ دقیقه حضور در زمین با ۱۱ پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیمش بود.

همچنین پاز در ترکیب اولیه خود از پیونیک آراکلیان، عاطفه محراب بیگی، سوگند قائدعلم، سیمین حبیبی عصر و یاسمین زینلی استفاده کرد.

مهسا عامریان، روناک رحمانی و غزاله رضایی نیز به ترکیب پاز اضافه شدند و آمار بازی دقایق دو رقمی را ثبت کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.