13
مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان

گروه بهمن ۸۲ سپاهان ۵۶‬ | خیز قهرمان با دبل دبل امیدیان

  • کد خبر : 75896
  • 22 دی 1400 - 17:32
گروه بهمن ۸۲ سپاهان ۵۶‬ | خیز قهرمان با دبل دبل امیدیان
تیم بسکتبال زنان گروه بهمن در نخستین رویارویی با سپاهان اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان پیروز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان امروز آغاز شد و در نخستین تقابل تیم‌های بانوان گروه بهمن و سپاهان، برتری با مدافع عنوان قهرمانی بود.

در این بازی که در سالن شهید کشوری شهر قدس برگزار شد تیم بسکتبال گروه بهمن با نتیجه ۸۲ بر ۵۶‬ حریف خود را از پیش رو برداشت.

فریناز طائرپور در این مسابقات ترکیب فاطمه شهریاری، کاپیتان دلارام وکیلی، شکیبا کائید، گلشید امیدیان و روژانو محمودی را به میدان فرستاد.

شوماری هریس، یاسمن محمدی و زهرا قیس در جریان بازی به ترکیب بهمن اضافه شدند. بهمن مدت کوتاهی نیز از الکساندرا بگینیسیچ، ریحانه حشتمی، عسل نسترن طهرانی و ریحانه صالحی در ترکیب خود بهره برد.

گروه بهمن به عنوان تیم دوم گروه یک، پس از شیمیدر به این مرحله رسیده بود و امروز برابر سپاهانی به میدان رفت که به عنوان سوم تیم گروه ۲ به پلی آف رسیده بود.

در کوارتر اول این بازی بهمن ۲۶ بر ۱۳ پیروز شد و در کوارتر دوم که رقابت نزدیک‌تر بود، برتری گروه بهمن با امتیاز ۱۷ بر ۱۳ تثبیت شد.

تیم فریناز طائرپور پس از برتری ۴۳ بر ۲۶ در نیمه نخست، کوارتر سوم را با قدرت و ۲۱ بر ۱۰ به سود خود پایان داد و فاصله را بیشتر کرد.

در کوارتر سوم که با افت انگیزشی گروه بهمن نیز همراه بود رقابت دو تیم با پیروزی 20 بر 18 سپاهان پایان یافت اما در مجموع این گروه بهمن بود که اولین رویارویی با سپاهان را به سود خود خاتمه بخشید.

گلشید امیدیان سنتر باتجربه و بلند قامت گروه بهمن در این بازی ۲۰ امتیاز کسب و ۲۳ ریباند ثبت و دبل دبل کرد.

کاپیتان دلارام نیز با ۱۹ امتیاز و ۸ ریباند و شوماری هریس با ۱۳ امتیاز و ۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به کار خود در این بازی پایان دادند.

یاسمن محمدی نیز که حدود ۲۰ دقیقه در این بازی به کار گرفته شد ۹ پوئن به دست آورد. مطهره رحیمی بازیکن سپاهان نیز با کسب ۱۳ پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم بسکتبال سپاهان بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.