11
یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان

اکسون، آخرین تیم راه یافته به نیمه نهایی شد

  • کد خبر : 76340
  • 01 بهمن 1400 - 19:27
اکسون، آخرین تیم راه یافته به نیمه نهایی شد
تیم بسکتبال بانوان اکسون تهران آخرین تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان لقب گرفت تا پرونده یک چهارم نهایی بسته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پرونده مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان امروز بسته شد و اکسون با تکرار پیروزی برابر امرتات آخرین تیم راه یافته به نیمه نهایی، نام گرفت.

در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان، امروز در سالن شهید کشوری شهر قدس تیم اکسون تهران برابر امرتات، دیگر تیم تهرانی 81 بر 38 به پیروزی رسید.

اکسون که در بازی اول 72 بر 62 و به سختی تیم جوان امرتات را شکست داده بود، بر خلاف مسابقه نخست، امروز برتری قاطعی داشت و به آسانی برد را دشت کرد.

فرزانه فروتن فرد بازیکن سخت کوش و ملی پوش اکسون با کسب 18 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان لقب گرفت.

همچنین نگین رسولی با 17 امتیاز ، 5 پاس منجر به گل و 2 توپ ربایی روز درخشانی داشت. شیدا شجاعی و نسرین فلاح نیز هر کدام به ترتیب 12 و 11 امتیاز کسب کردند.

سارا اعتماد، عسل پورحیدری، غزل محسنی، سارا حسنینی و زینب غفاری دیگر بازیکنان اکسون بودند که برای تیم آزاده زمان پور به میدان رفتند.

امرتات نیز در اغلب دقایق بازی از وجود مریم شیرازی، زهرا عباس نژاد، نگین یزدان پناه، مریم عدالت کار مقدم و تیام پروینی استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=76340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.