18

قربانی جدید رباط صلیبی ؛ الناز قاسمی لیگ و مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد

  • کد خبر : 7656
  • 03 مهر 1397 - 12:57
قربانی جدید رباط صلیبی ؛ الناز قاسمی لیگ و مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد

الناز قاسمی بازیکن باارزش تیم ملی هندبال ایران به دلیل پارگی رباط صلیبی خود شانس حضور در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا ، لیگ ۹۷ و مسابقات باشگاه های آسیا را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس  الناز قاسمی بازیکن پست پخش تیم ملی هندبال ایران به دلیل آسیب شدید به رباط صلیبی ACL قادر به همراهی تیم باشگاهی اش تا پایان لیگ برتر هندبال و همچنین  تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا نیست.

تابستان امسال ، بازیکن فصل گذشته تیم نفت و گاز گچساران که در مسابقات هندبال امیدهای کشور در اصفهان در ترکیب تیم قم به میدان رفته بود در جریان مسابقه نیمه نهایی برابر میزبان در نیمه نخست مسابقه آسیب دید و زمین بازی را ترک کرد.

آرمایش MRI زانوی الناز قاسمی نشان می داد او ممکن است دچار پارگی رباط صلیبی شده باشد البته وضعیت تورم موجود سبب شد امید به پاره نشدن رباط صلیبی همچنان وجود داشته باشد با این حال پس از یک دوره کوتاه ، و تشدید آسیب دیدگی سرانجام طی چند روز گذشته مشخص شد این آسیب دیدگی، قاسمی را مجبور به عمل جراحی می کند و او به طور قطع تا پایان فصل نمی تواند به میادین بازگردد و حضور در لیگ و رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن را از دست می دهد.

بدین ترتیب این بازیکن باارزش ، از سال آینده به میادین باز می گردد و در عمل ، در 3 رویداد مهم مسابقاتی شامل لیگ داخلی ، باشگاه های آسیا و جام ملت های آسیا تنها تماشاگر خواهد بود.

الناز قاسمی فصل گذشته یکی از ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر بود. او در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا در سوون کره جنوبی یکی از اعضای تیم ملی و  یکی از امیدهای تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن بود. نشمین شافعیان سرمربی تیم شهید چمران لارستان ابراز امیدواری کرده بود بتواند در نیم فصل دوم لیگ برتر از وجود قاسمی استفاده کند اما با نظر نهایی پزشک او که اخیرا اعلام شده شافعیان باید قید حضور الناز قاسمی در تیمش را بزند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.