8
صعود به فینال لیگ بسکتبال زنان با اقتدار

شوماری هریس | ستاره آمریکایی در نقش “همه کاره” بهمن

  • کد خبر : 78711
  • 05 اسفند 1400 - 10:59
شوماری هریس | ستاره آمریکایی در نقش “همه کاره” بهمن
شوماری هریس گارد راس آمریکایی تیم گروه بهمن شاخص ترین مهره این تیم در راه صعود به دیدار پایانی لیگ برتر بسکتبال زنان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” گروه بهمن عصر چهارشنبه با سومین پیروزی متوالی برابر اکسون راهی دیدار نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان شد.

نگاهی به آمار هر 3 برد بهمن برابر اکسون نشان می دهد شوماری هریس برای این تیم همه چیز بوده است و آمار سایر بازیکنان این تیم پرمهره در سایه عملکرد گارد راس آمریکایی قرار گرفته است.

هریس در سومین تقابل نیمه نهایی برابر اکسون، همانند دو بازی قبل بیشترین دقایق حضور در میدان را داشت و حدود 38 دقیقه از 40 دقیقه مسابقه را برای گروه بهمن بازی کرد.

کسب 22 امتیاز او را در قامت امتیازآورترین بازیکن میدان قرار داد در حالی که او در دو بازی اول و دوم نیمه نهایی 19 امتیاز برای بهمن کسب کرده و در آن دو بازی نیز، برترین بازیکن میدان بود.

شوماری هریس همچنین در مسابقه چهارشنبه برابر اکسون 6 پاس منجر به گل، 4 ریباند و 2 توپ ربایی ثبت کرد و یک بازیکن مثبت و موثر برای تیم فریناز طائرپور بود.

هریس با وجود قد و قامتی کوتاه، یک بازیکن فوق العاده باهوش و متمرکز در جریان بازی است و این که بازیکنی در 3 بازی پیاپی آن هم در نیمه نهایی لیگ برابر یک تیم پرمهره دیگر ، چهره شاخص میدان شود اتفاقی نیست.

گارد راس اهل ایالات متحده سال گذشته در ترکیب تیم نارسینا قرار داشت و با این تیم در لیگ برتر بسکتبال بانوان 99 سوم شد و در پی انصراف نارسینا از حضور در لیگ برتر، امسال توسط گروه بهمن و از پلی آف، استخدام شد.

موفقیت گروه بهمن با او نشان می دهد جذب او تا چه اندازه برای این تیم اثرگذار است و بعید نیست بهمن را برای سومین بار متوالی به عنوان قهرمان لیگ ببینیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.