8
شهرکرد قهرمانی را به خاطر یک امتیاز از دست داد

قهرمانی میلی متری | نوین البرز فاتح لیگ قایقرانی اسلالوم شد

  • کد خبر : 78887
  • 08 اسفند 1400 - 19:32
قهرمانی میلی متری | نوین البرز فاتح لیگ قایقرانی اسلالوم شد
با برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ برتر اسلالوم بانوان، نوین البرز قهرمان شد و به تیم آوا شهرکرد اجازه نداد قهرمانی فصل گذشته را تجربه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، پرونده لیگ قایقرانی اسلالوم بانوان امروز در دریاچه آزادی تهران بسته شد و تیم نوین البرز به مقام قهرمانی رسید.

باشگاه‌های زیست کره شهرکرد، بریانک تهران، آوا شهرکرد، دلفین یاسوج، پادما یدک اصفهان و نوین البرز در بخش اسلالوم این رقابت‌ها حاضر بودند.

قایقرانان اسلالوم در مواد کایاک یکنفره، کانوی یکنفره، امدادی و اسپرینت اسلالوم مسابقه دادند. نوین البرز با ۱۳۱ امتیاز قهرمان شد، آوا شهرکرد با ۱۳۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و پادما یدک اصفهان با ۱۱۷ امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.

نتایج مسابقات دور پایانی شامل رقابت در مراحل سوم و چهارم بدین شرح است:

مرحله سوم

در کایاک اسلالوم هلیا قریشی از نوین البرز با زمان ۱:۱۱.۰۵ دقیقه، محدثه حسن‌ پور از پادما یدک اصفهان با زمان ۱:۱۲.۹۰ دقیقه و ملیکا سماکی از زیست کره شهرکرد با زمان ۱:۱۴.۲۶ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کانو اسلالوم تکنفره نیروانا اسدبیگی از آوا شهرکرد با زمان ۱:۰۷.۲۹ دقیقه، فائزه روناسی از پادما یدک اصفهان با زمان ۱:۱۴.۴۲ دقیقه و یاسمن رضاسلطانی از زیست کره شهرکرد با زمان ۱:۱۵.۵۵ دقیقه اول تا سوم شدند.

در اسلالوم امدادی محدثه حسن‌ پور و فائزه روناسی از پادما یدک اصفهان با زمان ۲:۲۸.۳۱ دقیقه، هلیا قریشی و دنیا جوکار از نوین البرز با زمان ۲:۳۱.۰۳ دقیقه و ارشین رضانژاد و آنیتا افشاری از آوا شهرکرد با زمان ۲:۳۱.۷۵ دقیقه اول تا سوم شدند.

در اسپرینت اسلالوم نیروانا اسدبیگی و نازنین فرزانه از آوا شهرکرد با زمان ۵۲.۶۴ ثانیه، صبا طاهری و دنیا محمدی از نوین البرز با زمان ۵۳.۱۷ ثانیه و یاسمن رضاسلطانی و ملیکا سماکی با زمان زیست کره شهرکرد با زمان ۵۴.۲۰ ثانیه اول تا سوم شدند.

مرحله چهارم

در کایاک اسلالوم ملیکا سماکی از زیست کره شهرکرد با زمان ۱:۰۹.۹۷ دقیقه، محدثه حسن‌ پور از پادما یدک اصفهان با زمان ۱:۱۰.۷۳ دقیقه و هلیا قریشی از نوین البرز با زمان ۱:۱۱.۹۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کانو اسلالوم نیروانا اسدبیگی از آوا شهرکرد با زمان ۱:۰۶.۵۵ دقیقه، فائزه روناسی از پادما یدک اصفهان با زمان ۱:۱۵.۸۳ دقیقه و دنیا جوکار از نوین البرز با زمان ۱:۱۸.۱۲ دقیقه اول تا سوم شدند.

در اسلالوم امدادی محدثه حسن‌ پور و فائزه روناسی از پادما یدک اصفهان با زمان ۲:۲۸.۳۸ دقیقه، هلیا قریشی و دنیا محمدی از نوین البرز با زمان ۲:۳۵.۸۰ دقیقه و ارشین رضانژاد و آنیتا افشاری از آوا شهرکرد با زمان ۲:۳۹.۰۷ دقیقه اول تا سوم شدند.

در اسپرینت اسلالوم صبا طاهری و دنیا جوکار از نوین البرز با زمان ۵۰.۵۲ ثانیه، نیروانا اسدبیگی و نازنین فرزانه از آوا شهرکرد با زمان ۵۱.۴۳ ثانیه و یاسمن رضاسلطانی و ملیکا سماکی از زیست کره شهرکرد با زمان ۵۳.۶۵ ثانیه اول تا سوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.