6
فینال لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی شیمیدر برابر گروه بهمن | جبران مافات در نبرد دوم

  • کد خبر : 79532
  • 21 اسفند 1400 - 18:05
پیروزی شیمیدر برابر گروه بهمن | جبران مافات در نبرد دوم
شیمیدر با پیروزی برابر گروه بهمن در دومین فینال لیگ برتر بسکتبال، شکست فینال اول را جبران کرد و بدین ترتیب رقابت برای قهرمانی داغ تر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دومین تقابل گروه بهمن و شیمیدر در فینال لیگ برتر بسکتبال زنان امروز با پیروزی شیمیدر بر مدافع عنوان قهرمانی همراه بود.

در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی، امروز شیمیدر در حالی 67 بر 63 برابر گروه بهمن به پیروزی رسید که فینال اول را 70 بر 59 باخته بود و بدین ترتیب کار دو تیم در مجموع به تساوی یک بر یک رسید.

پیروزی امروز سپیدپوشان شیمیدر بر تصورات پیشین مبنی بر هموار بودن مسیر سومین قهرمانی پیاپی گروه بهمن خط بطلان کشید و اکنون نبرد دو تیم وارد فاز جدیدی می شود.

در بازی امروز دو تیم از همان کوارتر نخست عزم خود برای پیروزی را به رخ یکدیگر کشیدند و تساوی 14 بر 14 در کوارتر نخست شاهدی بر این مدعا بود اما افت گروه بهمن در کوارتر دوم و شکست 9 بر 20 در این کوارتر ضربه بزرگی به آبی پوشان بود.

بهمن با شکست 34 بر 23 نیمه نخست را به پایان رساند و همین غفلت کافی بود تا در چنین مسابقه حساسی، کفه ترازو در شانس پیروزی به سود شیمیدر و شایسته متشرعی سنگین شود.

پیروزی 19 بر 14 در کوارتر سوم و کاهش اختلاف به 6 پوئن در نتیجه کلی، گروه بهمن را در پایان کوارتر سوم به بازگشت امیدوار کرد اما کوارتر چهارم کوارتر باهوش های میدان بود.

در رقابت سه امتیازی های کیمیا یزدیان طهرانی – عجب روز فوق العاده ای داشت – و شوماری هریس، شیمیدر گرچه در کوارتر چهارم با 2 اختلاف بازنده شد اما برد و فاصله را در مشت خود حفظ کرد.

شیمیدر در کوارتر پایانی با تیزهوشی و تجربه شاخص تینا عیساییان، دوندگی و هوش بالای آناهیس خداوردیان، حرکات ویرانگر شادی عبدالوند به ویژه روی امتیازی که در ثانیه های پایانی کسب کرد و البته پرتاب های سه امتیازی بی نظیر کیمیا یزدیان طهرانی به هدفش رسید.

تنها دبل دبل بازی امروز به نام کاپیتان تینا عیساییان ثبت شد. سنتر شیمیدر در 30 دقیقه حضور در میدان 14 امتیاز ، 15 ریباند و یک توپ ربایی به ثبت رساند و نقش برجسته خود را در آخرین کوارتر نمایان کرد.

شادی عبدالوند با 19 امتیاز و 6 ریباند و کیمیا یزدیان طهرانی با 17 امتیاز و 7 ریباند به کار خود پایان دادند. شکیلا نان نیز در 39 دقیقه بازی 8 امتیاز، 15 ریباند و 2 بلاک شات داشت.

در ترکیب گروه بهمن، شوماری هریس گارد راس آمریکایی این تیم با وجود کسب 23 پوئن و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان نتوانست از شکست تیم فریناز طائرپور جلوگیری کند.

یاسمن محمدی 13 و دلارام وکیلی و گلشید امیدیان هر کدام 11 امتیاز برای بهمن ثبت کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.