7
رده بندی لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی پالایش نفت آبادان بر اکسون | کار به بازی سوم کشید

  • کد خبر : 79534
  • 21 اسفند 1400 - 18:57
پیروزی پالایش نفت آبادان بر اکسون | کار به بازی سوم کشید
در روز پرحادثه سالن آزادی، پالایش نفت آبادان با پیروزی بر اکسون اجازه نداد اکسون رتبه سوم خود در لیگ برتر بسکتبال زنان 1400 ر ا قطعی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در دومین مسابقه رده بندی لیگ برتر بسکتبال زنان امروز تیم اکسون برابر پالایش نفت آبادان شکست خورد تا کار تعیین تیم سوم لیگ به بازی سوم بکشد.

شاید بسکتبال تنها لیگی باشد که رقابت برای سوم شدن در آن نیز تا این اندازه داغ است و تیم های حاضر در مسابقه رده بندی آن، با چنگ و دندان برای سوم شدن بجنگند.

48 ساعت پس از این که اکسون با هدایت آزاده زمان پور در اولین رویارویی رده بندی، نفت را شکست داد، امروز آبادان با رهبری مدینه آلبوعلی 62 بر 54 اکسون را مغلوب کرد.

بدین ترتیب امید اکسون برای این که امروز به 2 برد مورد نیاز برای سوم شدن در لیگ برسد ناامید شد و کار به بازی سوم و آخر برای تعیین تیم سکونشین لیگ بسکتبال بانوان رسید.

اکسون در بازی امروز حتی در نیمه نخست 24 بر 22 هم برنده بود اما فاجعه برای این تیم در کوارتر سوم از راه رسید جایی که این تیم به شکلی باورنکردنی 10 بر 21 بازنده شد و عنان کار را از کف داد.

البته که کوارتر سوم با تلاش همه جانبه اکسون برای جبران همراه بود اما پالایش نفت آبادان با چنگ و دندان از پیروزی اش دفاع کرد و برای برتری نهایی در مسابقه امروز لایق بود.

در روز اخراج بازیکن همیشه بااخلاق پالایش نفت آبادان، مژگان خدادادی، همین بازیکن یکی از 2 دبل دبل بازی را رقم زد : 18 امتیاز، 11 ریباند، 7 پاس گل و 5 توپ ربایی.

انیس مرادی بازیکن ارزشمند آبادان دیگر بازیکنی بود که دبل دبل کرد. او 19 امتیاز گرفت و 13 ریباند و 3 توپ ربایی نیز داشت.

برای تیم اکسون نیز نگین رسولی 15، سحر نجفی 11 و شیدا شجاعی 8 امتیاز به دست آوردند. سهم سارا اعتماد و سارا حسنینی نیز به ترتیب 7 و 6 امتیاز بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.