2
یک فصل تلاش و جیب‌های خالی

بدحسابی اکسون : قرارداد بسکتبالیست‌ها روی هوا!

  • کد خبر : 81622
  • 13 خرداد 1401 - 16:33
بدحسابی اکسون : قرارداد بسکتبالیست‌ها روی هوا!
با وجود این که ماه‌ها از پایان لیگ برتر بسکتبال زنان می‌گذرد اما باشگاه اکسون تهران هنوز مبالغ قرارداد بازیکنانش را تسویه نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرماناکسون تهران این روزها به نماد بدحسابی در بسکتبال ایران تبدیل شده است و تعدادی از اعضای این تیم از باشگاه شکایت کرده‌اند.

تیم تهرانی که در فصل اخیر در زمره تیم‌های مدعی لیگ برتر بسکتبال بانوان بود و فصل را با رتبه سوم به پایان رساند به بازیکنان و کادر فنی‌اش بدهکار است.

آخرین مسابقه اکسون در لیگ بسکتبال زنان روز 23 اسفند 1400 برگزار شده است اما تاکنون با گذشت سه ماه از پایان فصل، این باشگاه قرارداد بازیکنانش را پرداخت نکرده است.

همین مسئله سبب شده است تعدادی از بازیکنان اکسون از باشگاهشان به کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال شکایت کنند.

نگین رسولی بازیکن باارزش و کلیدی اکسون در لیگ برتر به آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: یک فصل برای اکسون بازی کرده‌ام و 3 ماه هم از پایان فصل سپری شده اما تنها 10 درصد قراردادم را دریافت کرده‌ام.

او ادامه می‌دهد: باشگاه جواب مشخصی به ما نداده است. آنها می گویند شخصی باید اعتبار مالی اکسون را تأمین کند که تاکنون این کار را انجام نداده و به همین دلیل، اکسون پولی برای پرداخت به ما ندارد.


ملی‌پوش خوش آتیه بسکتبال ایران می‌افزاید: ناامید کننده است که یک فصل با تمام توان در خدمت تیمتان باشید اما از مبالغ محدود قراردادها تنها ۱۰ درصد دریافتی داشته باشید!

اظهارات نگین رسولی بدین معناست که بازیکنان اکسون عملاً در لیگ ۱۴۰۰ تقریباً رایگان برای تیمشان بازی کرده‌اند مگر این که باشگاه وعده‌ها را کنار بگذارد و حقوق بازیکنانش را پرداخت کند.

اکسون در فصل اخیر به نوعی مرزهای بدحسابی را در بسکتبال ایران جابجا کرد. پاسخگو نبودن مدیران این باشگاه نیز بر وضعیت نابسامان اکسون دامان زده است.

باشگاه اکسون در سال‌های اخیر در ورزش ایران و به ویژه ورزش زنان سرمایه گذاری شایانی کرده بود اما نشانه‌های کاهش فعالیت از سال گذشته با تعطیل کردن تیم والیبال زنان این باشگاه نمایان شد.

با این شرایط باید دید آیا دست بازیکنان به پولی که برای آن عرق ریخته‌اند می‌رسد یا خیر. علاوه بر این، تیم تهرانی در وضعیت نابسامان مالی دیگر قادر به تیمداری در لیگ برتر نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.