3
علیرغم تعویق بازیهای آسیایی

برپایی مستمر اردوهای قایقرانی آبهای آرام ارزش بالایی دارد

  • کد خبر : 83686
  • 09 مرداد 1401 - 17:33
برپایی مستمر اردوهای قایقرانی آبهای آرام ارزش بالایی دارد
مربی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان درباره برگزاری اردوهای این تیم گفت: اینکه علیرغم تعویق بازیهای آسیایی، اردوهای ما همچنان با همان قوت در حال پیگیری است ارزش بالایی دارد و باعث می‌شود بچه‌ها انگیزه و آمادگی خود را حفظ کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”،به نقل از فدراسیون قایقرانی،مهسا مجللی،مربی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام،اظهار کرد: پس از لغو بازیهای آسیایی انگیزه ورزشکاران تا حد زیادی افت کرد، اما برپایی مستمر اردوها باعث شده، ملی‌پوشان با تلاش بیشتری کار خود را دنبال کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با ۷ ورزشکار کانو و کایاک در بخش بانوان در اردو هستیم و تیم شرایط خوبی دارد. حالا با اعلام زمان برگزاری بازیهای آسیایی بیش از یک سال فرصت داریم تا با بهترین شرایط خود را برای آن رویداد آماده کنیم.

مجللی درباره مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان بیان کرد: یکی از اهداف مهم ما با توجه به عدم اعزام به بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان، حضور در مسابقات زیر ۲۳ سال است که البته نفرات و شرایط خاص خود را دارد. تست‌هایی انجام شد و نفرات برتر به این رقابت اعزام خواهند شد. موقعیت خوبی است تا محکی از تیم داشته باشیم.

وی افزود: به هر حال نفرات زیر ۲۳ تیم بانوان جزو چند نفر اول هستند و نتیجه این مسابقه می‌تواند ارزیابی خوبی از شرایط کل تیم به ما بدهد. ضمن اینکه برای حضور در این مسابقات از طرف کمیته فنی رکورد ورودی تعیین شده و بچه‌هایی که شرایط خوبی داشته باشند اعزام خواهند شد.

مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان با اشاره به پیشرفت تیم اظهار کرد: پس از حضور پدرو سنا در تیم ملی، کمک زیادی از نظر تکنیکی به بچه‌ها کرده و بسیار خوشحالم که در این مدت همکاری، تجارب زیادی در کنار ایشان کسب کردم.

مجللی در پایان گفت: امیدوارم با تمام تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد و همچنین حمایت و توجه بیشتر مسئولین ورزشی از ورزشکاران و مربیان این رشته‌ی المپیکی پر افتخار، شاهد درخشش در بازیهای آسیایی و راه‌یابی به المپیک پاریس باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.