3
ایرانی مقیم فرانسه همچنان درگیر رقابت

رتبه ۳۶‬ مسابقات قهرمانی جهان برای رکسانا رازقیان

  • کد خبر : 83775
  • 12 مرداد 1401 - 21:57
رتبه ۳۶‬ مسابقات قهرمانی جهان برای رکسانا رازقیان
رکسانا رازقیان قایقران ایرانی مقیم فرانسه در رشته اسلالوم با کسب مقام ۳۶ در دور دوم مسابقات قهرمانی جهان در بین ۶۰ ورزشکار برتر جهان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” نام رکسانا رازقیان در رشته قایقرانی اسلالوم آب های خروشان در بخش زنان، نامی شاخص در سطح بین المللی است.

دختر جوان ایرانی که در فرانسه اقامت دارد و تحصیل می کند همزمان در این کشور در حال تمرین و رقابت در این رشته است و نماینده ایران نیز در رویدادهای بین المللی نیز به شمار می رود.

او اخیرا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرد و سطح فنی بالای او از یک سو و فرصت رقابت با حریفان اروپایی، رکسانا را در موقعیتی ویژه در میان قایقرانان زن ایرانی قرار داده است.

تجربه تازه رکسانا رازقیان در آگسبورگ

مسابقات قهرمانی جهان تا ۸ مرداد با حضور ۷۵ ورزشکار از ۵۰ کشور در آگسبورگ آلمان برگزار شد . در این مسابقات رازقیان در دور مقدماتی در جایگاه ۶۰ ام قرار گرفت. در این دور ۲۰ نفر برتر به نیمه نهایی صعود کردند .

در رقابت دور دوم مسابقات و فرصت مجدد ؛ رازقیان با زمان ۱۳۸.۷۹ و ۱۲ ثانیه خطا در جایگاه ۳۶ ام قرار گرفت و به کار خود خاتمه داد.

در  رقابت ۱۰ نفر برتر در دور نهایی کسب عناوین اول تا سوم، ریکادو فونک از آلمان ، جسیکا فاکس از استرالیا و لیلیک از آلمان در رده های برتر ایستادند.

رکسانا رازقیان پیش از این با راهیابی به مرحله نیمه نهایی و مقام هفدهم در کاپ قهرمانی جهان در فرانسه در سال ۲۰۲۰ بهترین نتیجه اسلالوم آبهای خروشان اسلالوم ایران را کسب کرده است.

رازقیان همچنین در سال ۲۰۲۲ با بدست آوردن مقام هفدهم در پیرنه کاپ فرانسه امکان حضور در مسابقات اسلالوم قهرمانی جهان را بدست آورده بود .

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.